loading...

ام پی تری فول

گلچین مداحی,دانلود نوحه جدید و زیبا,مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس مداحی,دانلود  مداحی جدید,شعر مداحی,دانلود نوحه زیبا,متن مداحی, سینه زنی,شعر مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دا

حسین بازدید : 741 یکشنبه 27 آبان 1397

گلچین مداحی,دانلود نوحه جدید و زیبا,مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس مداحی,دانلود  مداحی جدید,شعر مداحی,دانلود نوحه زیبا,متن مداحی, سینه زنی,شعر مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس,مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس,دانلود مداحی,سبک مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس,متن مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس,دانلود مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس, نوحه مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس,تکست مداحی  مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس,دانلود نوحه مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس,

علقمه دارد بوی عطر یاس

فاطمه گوید پسرم عباس

از کف سقا تا علم افتاد

لرزه بر جان خواهرم افتاد

در میان موج خون کردی صدایم

تو مرا خواندی که بالینت بیایم

بر لب دریا امتحان دادی

یاد لب هایم تشنه جان دادی

ای گواه اشک گلهای مدینه

ای فرات از تو خجل تو از سکینه

ای بهار من ای همه هستم

بی تو صبر من رفته از دستم

یا مرا با خود ببر نزد پیمبر

یا بیا کن یاری از من ای برادر

با چه حالی در خیمه برگردم

از دل زینب با خبر گردم

یاری ام کن تا تو را در بر بگیرم

یا دعا کن در کنار تو بمیرم

علقمه دارد بوی عطر یاس

فاطمه گوید پسرم عباس

از کف سقا تا علم افتاد

لرزه بر جان خواهرم افتاد

در میان موج خون کردی صدایم

تو مرا خواندی که بالینت بیایم

بر لب دریا امتحان دادی

یاد لب هایم تشنه جان دادی

ای گواه اشک گلهای مدینه

ای فرات از تو خجل تو از سکینه

ای بهار من ای همه هستم

بی تو صبر من رفته از دستم

یا مرا با خود ببر نزد پیمبر

یا بیا کن یاری از من ای برادر

با چه حالی در خیمه برگردم

از دل زینب با خبر گردم

یاری ام کن تا تو را در بر بگیرم

یا دعا کن در کنار تو بمیرم

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
http://www.abanmusic.net







برچسب ها گلچین مداحی دانلود نوحه جدید و زیبا مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس مداحی دانلود مداحی جدید شعر مداحی دانلود نوحه زیبا متن مداحی سینه زنی شعر مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس دانلود مداحی سبک مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس متن مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس دانلود مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس نوحه مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس تکست مداحی مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس دانلود نوحه مجید رمضان زاده به نام علقمه دارد بوی عطر یاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو