loading...

ام پی تری فول

یا حسین این عشق خود از ما مگیر ... آنچه را خود داده ای از ما مگیرحســـــــــــــــــــــین ... حســـــــــــــــــــــین ...عشق تو باشد تمام هست ما .... هستی ما را مگیر از دست ما نامت از هر جا شن

حسین بازدید : 109 دوشنبه 28 آبان 1397



یا حسین این عشق خود از ما مگیر ... آنچه را خود داده ای از ما مگیر

حســـــــــــــــــــــین ... حســـــــــــــــــــــین ...

عشق تو باشد تمام هست ما .... هستی ما را مگیر از دست ما 

نامت از هر جا شنیدم یا حسین ... در پیش با سر دویدم یا حسین


عشقت اما نیست تنها مدعا .... در پیش اشکی مداوم کن عطا 

اشک درمان ملامت میکند .... وقت دلتنگی قیامت میکند 



هر کی یه مذهبی داره



بسم الله حسین ... بسم الله حسین .... بسم الله حسین 



هر کی یه مذهبی داره ... رقیه مذهب هستم 



بسم الله حسین ... بسم الله حسین .... بسم الله حسین 



هر کسی را بهر کاری ساختند .... تا ابد دیوونگی کار منه 

با بهشتت کار ندارم ای خدا ... چون حسین بن علی یار منه

اهل عالم بین کل دلبرا .... حضرت عباس دلداره منه

من حسینی مذهبم دارم چه غم ... خواهرش زینب خریداره منه

دم زدن از تو یا حسین شب تا سحر کار منه ... دیوونگی برای تو عشقم و بازار منه

خوب میدونم که ازل عشق تو در سرشتمه ... هر جا که نام تو میاد اونجا فقط بهشتمه

ایوون طلای کربلا همیشه در فکر منه ... ای اهل عالم بدونید حسین حسین ذکر منه

هر کس دم از حسین زند ... دل ز تن او میکند زهرا به پرونده او ... مهر حسینی میزند

هر کس حسینی میشود...

یا کربلایی میشود .... من هم غلامش میشوم .... تاج سر ما میشود



عین و شین و قاف عشق است حسین


بین الحرمین بین الحرمین بین الحرمین عباس و حسین 



جنت اللقاست بین الحرمین یا حضرت عشق یا قره عین 



عشق مرتضی تک تاز حنین جان فدات کنم یک طرفه عین 



می میرم برات دین ادای دین عباس و حسین یعنی حسنین 



عباس و حسین عشق زینبین عباس و حسین یعنی قبلتین 



قران حسین یعنی ثقلین عین و شین و قاف عشق است و حسین 



تو بگو خدا من میگم حسین تو بگو خدا من میگم حسین

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو