loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ جدید دلمو دادم به دلت,    اهنگ مهدی اسدی دلمو دادم به دلت,    هی دلمو دادم به دلت,    اهنگ دلمو دادم به

حسین بازدید : 168 چهارشنبه 07 آذر 1397


,   
,    دانلود آهنگ جدید دلمو دادم به دلت
,    اهنگ مهدی اسدی دلمو دادم به دلت
,    هی دلمو دادم به دلت
,    اهنگ دلمو دادم به دلت که بمونی با من بسازی
,    دانلود آهنگ مهدی اسدی دلمو دادم به دلت
,    دلمو دادم به دلت مهدی اسدی
,    دانلود آهنگ مهدی اسدی ای جان
,    دانلود آهنگ مهدی اسدی جدید
,    اهنگ مهدی اسدی ای جان

,   

http://www.darvishmusic.com

متن آهنگ جدید مهدی اسدی رو به راهی

ای جان از این چشم سیاه که دلم گیرشه ای وای بگو جز تو دلم عاشقه کی بشه
ای جان ببین حاله منو میخواد خیره شه به نیمه نگاهت عطرت منو سمتت میکشه

خوب میفهمم تو حرفت که تو هم عاشقی

هی دلمو دادم به دلت که بمونی با من بسازی منو دریابو حوصله کن ببینم تو رو به راهی
هی دلمو دادم به دلت که بمونی با من بسازی منو دریابو حوصله کن ببینم تو رو به راهی

لالالالای لالای , لالالالای لالای , لالالالای لالای , لالالالای لالای

شعر آهنگ جدید مهدی اسدی رو به راهی

پر میزنه به سمته قلبت خوب میفهمم تو حرفت که تو هم عاشقی , تو هم عاشقی
خوب ببین که با قلبم فقط از تویه حرفم دیگه هیچ حسی نیست , دیگه هیچ حسی نیست

ببین حال منو میخواد خیره شه به نیمه نگاهت عطرت منو سمتت میکشه

هی دلمو دادم به دلت که بمونی با من بسازی منو دریابو حوصله کن ببینم تو رو به راهی
هی دلمو دادم به دلت که بمونی با من بسازی منو دریابو حوصله کن ببینم تو رو به راهی

لالالالای لالای , لالالالای لالای , لالالالای لالای , لالالالای لالای

ای جان از این چشم سیاه که دلم گیرشه ای وای بگو جز تو دلم عاشقه کی بشه
ای جان ببین حاله منو میخواد خیره شه به نیمه نگاهت عطرت منو سمتت میکشه

لالالالای لالای , لالالالای لالای , لالالالای لالای , لالالالای لالای







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دلمو دادم به دلت اهنگ مهدی اسدی دلمو دادم به دلت هی دلمو دادم به دلت اهنگ دلمو دادم به دلت که بمونی با من بسازی دانلود آهنگ مهدی اسدی دلمو دادم به دلت دلمو دادم به دلت مهدی اسدی دانلود آهنگ مهدی اسدی ای جان دانلود آهنگ مهدی اسدی جدید اهنگ مهدی اسدی ای جان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو