loading...

ام پی تری فول

  هرجایِ دنیایی دلم اونجاست من کعبه مو دورِ تو میسازم من پشت کردم به همه دنیا تا رو به تو سجاده بندازم ♫♫♫ هرروز حِسِت  تازه تر میشه غرقِ تو میشم بلکه دریا شم بیزارم از اینکه تمامِ ع

حسین بازدید : 565 دوشنبه 08 مهر 1398

 

هرجایِ دنیایی دلم اونجاست

من کعبه مو دورِ تو میسازم

من پشت کردم به همه دنیا

تا رو به تو سجاده بندازم

♫♫♫

هرروز حِسِت  تازه تر میشه

غرقِ تو میشم بلکه دریا شم

بیزارم از اینکه تمامِ عمر

://nicmusic.net

از رویِ عادت ، عاشقت باشم

♫♫♫

گاهی پرستیدن ، عبادت نیست

با اینکه سر رو مهر میذاری

گاهی برای دیدن عشقت

باید سر از رو مهر برداری

♫♫♫

یک عمر هر دردی به من دادی

حس میکنم عینِ نیازم بود

جایی که افتادم به پای تو

زیباترین جایِ نمازم بود

♫♫♫

هر جای دنیایی دلم اونجاست

من کعبه مو دور تو میسازم

من پشت کردم به همه دنیا

تا رو به تو سجاده بندازم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو