loading...

ام پی تری فول

ریمیکس سینا درخشنده ,فول آلبوم سینا درخشنده ,متن آهنگ سینا درخشنده ,دانلود ریمیکس آهنگ های سینا درخشنده ,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا درخشنده ,دانلود آهنگهای سینا درخشنده ,دانلود آهنگ جدید از سینا در

حسین بازدید : 199 پنجشنبه 08 آذر 1397

ریمیکس سینا درخشنده ,فول آلبوم سینا درخشنده ,متن آهنگ سینا درخشنده ,دانلود ریمیکس آهنگ های سینا درخشنده ,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا درخشنده ,دانلود آهنگهای سینا درخشنده ,دانلود آهنگ جدید از سینا درخشنده ,تک آهنگ سینا درخشنده ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا درخشنده ,دانلود گلچین آهنگ های سینا درخشنده ,دانلود آهنگ های بیکلام سینا درخشنده ,تکست آهنگ سینا درخشنده ,موزیک ویدیو سینا درخشنده ,کلیپ سینا درخشنده ,تکست موزیک سینا درخشنده ,آلبوم جدید سینا درخشنده ,آکورد آهنگ سینا درخشنده ,کد آهنگ سینا درخشنده ,دانلود mp3 سینا درخشنده ,متن ترانه سینا درخشنده ,بهترین آهنگ های سینا درخشنده ,عکس های سینا درخشنده ,بیوگرافی سینا درخشنده ,

,   

,    دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده هوای تو
,    اهنگ خیال تو از سینا درخشنده
,    دانلود اهنگ کنارتم از سینا درخشنده
,    دانلود اهنگ خیال تو از سینا درخشنده
,    دانلود آهنگ عشق من از سینا درخشنده
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده بازیچه
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده اسممو صدا بزن
,    دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده آغوش
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده واسم بمون

,   

متن آهنگ هوای تو از سینا درخشنده

به جز تو کی میفهمه حاله منو بدونه تو از زندگی میبرم
حواست به من باشه هر ثانیه که بی تو همیشه زمین میخورم

تا وقتی تو هستی کنارم ببین من از زندگی خیلی بالاترم
تو دستاتمو محکم گرفتی که من بتونم از این پله بالا برم

یه آرامشی تویه حرفاته که یه عمر پایه حرفات نشینم کمه
نگاتو نگیر از منو لحظه هام که بی تو دارم از جهان واهمه

چشامو میبندم تو رو حس کنم همین ثانیه با تو بودن بسه

Cheshamo mibandam to ro hes konam hamin saniye ba to bodan base

هوامو داری جوری که این روزا هوایه تو دائم به من میرسه

Havamo dari jori ke in rooza havaye to daem be man mirese

ترانه آهنگ هوای تو از سینا درخشنده

میدونم که دنیا چه تلخه ولی به عشقت دارم زندگی میکنم
با قلبی که تنها برایه توئه یه عمره که دیوونگی میکنم

همیشه یه حرفایی تو قلبمه که جز تو نمیشه به هیشکی بگم
میخوام از همین لحظه دیوونه شم یه شهرو به عشقه تو عادت بدم

یه آرامشی تویه حرفاته که یه عمر پایه حرفات نشینم کمه
نگاتو نگیر از منو لحظه هام که بی تو دارم از جهان واهمه

چشامو میبندم تو رو حس کنم همین ثانیه با تو بودن بسه

Cheshamo mibandam to ro hes konam hamin saniye ba to bodan base

هوامو داری جوری که این روزا هوایه تو دائم به من میرسه

Havamo dari jori ke in rooza havaye to daem be man mirese

دانلود آهنگ سینا درخشنده هوای تو,تکست آهنگ سینا درخشنده هوای تو ,دانلود تک آهنگ سینا درخشنده هوای تو , متن ترانه سینا درخشنده هوای تو ,دانلود آهنگ گلچین,دانلود ترانه سینا درخشنده هوای تو,دانلود آهنگ زیبای سینا درخشنده هوای تو ,شعر آهنگ سینا درخشنده هوای تو ,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,کد آهنگ سینا درخشنده هوای تو ,دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده هوای تو,متن آهنگ سینا درخشنده هوای تو ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,دانلود آهنگ سینا درخشنده هوای تو با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ مجاز,

http://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده هوای تو اهنگ خیال تو از سینا درخشنده دانلود اهنگ کنارتم از سینا درخشنده دانلود اهنگ خیال تو از سینا درخشنده دانلود آهنگ عشق من از سینا درخشنده دانلود اهنگ سینا درخشنده بازیچه دانلود اهنگ سینا درخشنده اسممو صدا بزن دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده آغوش دانلود اهنگ سینا درخشنده واسم بمون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو