loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن,    دانلود آهنگ سرگردون از ادی عطار,    دانلود آهنگ من دور از تو حالمو نمیفهمم ریمیکس,    ادی عطار

حسین بازدید : 149 شنبه 10 آذر 1397

,    دانلود آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن
,    دانلود آهنگ سرگردون از ادی عطار
,    دانلود آهنگ من دور از تو حالمو نمیفهمم ریمیکس
,    ادی عطار برگردو ارومم
,    ریمیکس آهنگ سرگردون ادی عطار
,    دانلود آهنگ ادی عطار
,    دانلود اهنگ ادی عطار منم حواسم به تو
,    دانلود آهنگ ادی عطار عشقت
,    دانلود اهنگ جدیدا از ادی عطار


,   

متن آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ گلچین,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی, متن ترانه دنیاتو برگردون آرومم کن ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,دانلود آهنگ مجاز,شعر آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن ,دانلود آهنگ جدید دنیاتو برگردون آرومم کن,دانلود آهنگ زیبای دنیاتو برگردون آرومم کن ,کد آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن ,دانلود آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن با کیفیت 320,تکست آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن ,دانلود آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن,دانلود تک آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن ,دانلود ترانه دنیاتو برگردون آرومم کن,دانلود موزیک,

 

متن آهنگ جدید اددی عطار سرگردون

باید اینجا بودی بغلت میکردم با عشقت سر میکردم

هر وقت تنها موندم با خودم با دنیام لج کردم , بدتر کردم

چشماتو میبندی رویه من وقتیکه حرفاتو باور کردم

دنیاتو تعطیل کن واسه من چند ساعت برگردو آرومم کن

بی تو قلبم شاید نرسه تا فردا کمبوده این دیوونه

کاش جایه من بودی منو میفهمیدی احساسم سرگردونه

من دور از تو حالمو نمیفهمم وقتی دلتنگم با خودمم بی رحمم

من رو حرفات رو نفسات حساسم تو که بد میشی خودمو نمیشناسم

من دور از تو حالمو نمیفهمم وقتی دلتنگم با خودمم بی رحمم

من رو حرفات رو نفسات حساسم تو که بد میشی خودمو نمیشناسم

شعر آهنگ جدید اددی عطار سرگردون

دنیاتو تعطیل کن واسه من چند ساعت برگردو آرومم کن

بی تو قلبم شاید نرسه تا فردا کمبوده این دیوونه

کاش جایه من بودی منو میفهمیدی احساسم سرگردونه

من دور از تو , وقتی دلتنگم

من رو حرفات , تو که بد میشی

من دور از تو حالمو نمیفهمم وقتی دلتنگم با خودمم بی رحمم

من رو حرفات رو نفسات حساسم تو که بد میشی خودمو نمیشناسم

 

 

http://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ دنیاتو برگردون آرومم کن دانلود آهنگ سرگردون از ادی عطار دانلود آهنگ من دور از تو حالمو نمیفهمم ریمیکس ادی عطار برگردو ارومم ریمیکس آهنگ سرگردون ادی عطار دانلود آهنگ ادی عطار دانلود اهنگ ادی عطار منم حواسم به تو دانلود آهنگ ادی عطار عشقت دانلود اهنگ جدیدا از ادی عطار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو