loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ من برات یار میشم 320,    دانلود اهنگ من برات یار میشم ریمیکس,    ریمیکس آهنگ من برات یار میشم,    دانلود موزیک ویدیو من برا

حسین بازدید : 145 چهارشنبه 14 آذر 1397


,    دانلود آهنگ من برات یار میشم 320
,    دانلود اهنگ من برات یار میشم ریمیکس
,    ریمیکس آهنگ من برات یار میشم
,    دانلود موزیک ویدیو من برات یار میشم
,    ریمیکس من برات یار میشم
,    دانلود ریمیکس من برات یار میشم
,    دانلود موزیک ویدیو من برات یار میشم
,    دانلود آهنگ با تو تبدار میشم
,    دانلود آهنگ من برات یار میشم

 

من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم با تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من همه تنهاییا رو دیگه از تو می گیرم
تو بگی بمون می مونم تو نخوای من می میرم
این دوروز زندگی ارزش دوری نداره
دل دیوونه من بی تو صبوری نداره
تا به من تکیه کنی من یه دیوار میشم
گل عشقم تو میشی من زیر پات خار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من همه تنهاییا رو دیگه از تو می گیرم
تو بگی بمون می مونم تو نخوای من می میرم
این دوروز زندگی ارزش دوری نداره
دل دیوونه من بی تو صبوری نداره
تا به من تکیه کنی من یه دیوار میشم
گل عشقم تو میشی من زیر پات خار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم

 

https://www.tarafdari.com/







برچسب ها دانلود آهنگ من برات یار میشم 320 دانلود اهنگ من برات یار میشم ریمیکس ریمیکس آهنگ من برات یار میشم دانلود موزیک ویدیو من برات یار میشم ریمیکس من برات یار میشم دانلود ریمیکس من برات یار میشم دانلود آهنگ با تو تبدار میشم دانلود آهنگ من برات یار میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو