loading...

ام پی تری فول

عشق تو کورم کرد حرفات مجبور کرد بزنم به سیم آخر برو حالمو نپرس ساکت هیچ حرفی نزن فقط گوش بکن به من تویی و روزای خوبت منمو این همه قرص آهای بی معرفت روتو قسم میخوردم آهای بی معرفت ببین من از کی خو

حسین بازدید : 87 شنبه 11 مرداد 1399

عشق تو کورم کرد حرفات مجبور کرد

بزنم به سیم آخر برو حالمو نپرس

ساکت هیچ حرفی نزن فقط گوش بکن به من

تویی و روزای خوبت منمو این همه قرص

آهای بی معرفت روتو قسم میخوردم

آهای بی معرفت ببین من از کی خوردم

منی که روزو شب اسم تورو میبردم

آهای بی معرفت زدی به قلب سادم

آهای بی معرفت همیشه پات وایسادم

دیگه دیره نیا نیا زمین افتادم

تو خوشی کورت کرد از منم دورت کرد

تو که جای من نبودی ببینی چی میکشم

تو رو درباسی نمون نمیخوای وایسی بمون

من نمیخوام نفر دوم زندگیت بشم

آهای بی معرفت روتو قسم میخوردم

آهای بی معرفت ببین من از کی خوردم

دانلود آهنگ آهای بی معرفت روتو قسم میخوردم از مرتضی جعفرزاده

منی که روزو شب اسم تورو میبردم

آهای بی معرفت زدی به قلب سادم

آهای بی معرفت همیشه پات وایسادم

دیگه دیره نیا نیا زمین افتادم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو