loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ چیزی ازت کم نداشتم,    اهنگ من یه مرد دل شکستم ک ازاین زمونه خستم,    من یه مرد دل شکستم که از این زمونه خستم, &n

حسین بازدید : 472 پنجشنبه 17 مرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ چیزی ازت کم نداشتم
,    اهنگ من یه مرد دل شکستم ک ازاین زمونه خستم
,    من یه مرد دل شکستم که از این زمونه خستم
,    دانلود اهنگ دل شکسته افشین اذری
,    دانلود آهنگ من یه مرد دل شکستم
,    اهنگ من یه مرد دل شکستم که ازین زمونه خستم
,    دانلود آهنگ افشین آذری من یه مرد دل شکستم
,    من یه مرد دل شکسته ام که از این زمونه خستم
,    من یه مرد دل شکستم ک از این زمونه خستم

چیزی از تو کم نداشتم اما واست کم نذاشتم
هیچکسی رو توی دنیا مثل تو دوسش نداشتم
دیگه خستم از غم و درد از هوای خونه ی سرد
قسمت میدم به جون هر کی که دوست داری برگرد
من یه مرد دل شکستم که از این زمونه خستم
منتظر به راه نشستم عکستم مونده تو دستم
دیگه از دست نبودت نمیتونم بر نمیام
دنیایی که تو نباشی من نمیخوام من نمیخوام
یکی هست که خیلی میخواد دست تو دست هم نباشیم
خدایی نکرده حتی یه جوری ازم جدا شیم
یکی هست که خیلی میخواد که چشام تو رو نبینه
نشنوم صداتو حتی یه گوشه دلم بمیره
من یه مرد دل شکستم که از این زمونه خستم
منتظر به راه نشستم عکستم مونده تو دستم
دیگه از دست نبودت نمیتونم بر نمیام
دنیایی که تو نباشی من نمیخوام من نمیخوام

 

 

https://ahaang.com

دانلود آهنگ دل شکسته با کیفیت ۱۲۸







برچسب ها دانلود اهنگ چیزی ازت کم نداشتم اهنگ من یه مرد دل شکستم ک ازاین زمونه خستم من یه مرد دل شکستم که از این زمونه خستم دانلود اهنگ دل شکسته افشین اذری دانلود آهنگ من یه مرد دل شکستم اهنگ من یه مرد دل شکستم که ازین زمونه خستم دانلود آهنگ افشین آذری من یه مرد دل شکستم من یه مرد دل شکسته ام که از این زمونه خستم من یه مرد دل شکستم ک از این زمونه خستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو