loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ امید عامری بنام برو برو,    دانلود آهنگ امید عامری دل من,    دانلود اهنگ رپ برو برو,    دانلود اهنگ یه تهران روش کراش داره

حسین بازدید : 272 چهارشنبه 05 دی 1397



,    دانلود اهنگ امید عامری بنام برو برو
,    دانلود آهنگ امید عامری دل من
,    دانلود اهنگ رپ برو برو
,    دانلود اهنگ یه تهران روش کراش داره برو برو برو برو
,    دانلود اهنگ برو برو از arciday
,    اکورد اهنگ امید عامری برو برو
,    دانلود آهنگ امید عامری دیوونه
,    متن اهنگ امید عامری برو برو
,    دانلود اهنگ بود و نبودش فرق نداره برو برو برو برو

,   

 

 

دانلود اهنگ امید عامری برو برو

♫♫ دنیای من ، چشمای من ، این عمر من ، این دل من می سوزه
گریه نکن ، دروغ می گی ، می دونم این چند روزه
تو هم مثل همه می ری و منو تنها می ذاری
عاشق نبودی می دونم ، عشقتو هم جا می ذاری
برو برو هر جا بگو که یار من دیوونه بود
عاشق نبودی می دونم ، بودن من بهونه بود
برو برو هر جا بگو که یار من دیوونه بود
عاشق نبودی می دونم ، بودن من بهونه بود
اما بازم این دل من عاشقشه ، اونو می خواد
می میرم از جای خالیش ، اگه بره ، دیگه نیاد
برو برو هر جا بگو که یار من دیوونه بود
عاشق نبودی می دونم ، بودن من بهونه بود
برو برو هر جا بگو که یار من دیوونه بود
عاشق نبودی می دونم ، بودن من بهونه بود
دنیای من ، چشمای من ، این عمر من ، این دل من می سوزه
گریه نکن ، دروغ می گی ، می دونم این چند روزه
تو هم مثل همه می ری و منو تنها می ذاری
عاشق نبودی می دونم ، عشقتو هم جا می ذاری
برو برو هر جا بگو که یار من دیوونه بود
عاشق نبودی می دونم ، بودن من بهونه بود
برو برو هر جا بگو که یار من دیوونه بود
عاشق نبودی می دونم ، بودن من بهونه بود
اما بازم این دل من عاشقشه ، اونو می خواد
می میرم از جای خالیش ، اگه بره ، دیگه نیاد
برو برو هر جا بگو که یار من دیوونه بود
عاشق نبودی می دونم ، بودن من بهونه بود
برو برو هر جا بگو که یار من دیوونه بود
عاشق نبودی می دونم ، بودن من بهونه بود

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 5:37 - 3.21 MB

 

 

http://muzicir.com/play/4228/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ امید عامری بنام برو برو دانلود آهنگ امید عامری دل من دانلود اهنگ رپ برو برو دانلود اهنگ یه تهران روش کراش داره برو برو برو برو دانلود اهنگ برو برو از arciday اکورد اهنگ امید عامری برو برو دانلود آهنگ امید عامری دیوونه متن اهنگ امید عامری برو برو دانلود اهنگ بود و نبودش فرق نداره برو برو برو برو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو