loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ پازل بند خوبی که از حد بگذره,    دانلود اهنگ زیادی خوبی کردنم,    دانلود اهنگ داستان پازل بند,    دانلو

حسین بازدید : 215 شنبه 22 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ پازل بند خوبی که از حد بگذره
,    دانلود اهنگ زیادی خوبی کردنم
,    دانلود اهنگ داستان پازل بند
,    دانلود آهنگ زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم تو داری میشی
,    دانلود اهنگ زیاد که باشی زیادی میشی
,    پازل بند داستان ریمیکس
,    دانلود اهنگ پازل بند مغرور عاشق
,    دانلود اهنگ زیادی خوبی کردم
,    اهنگ زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم

زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم تو داری میشی
هیچوقت این احساس بهت نمیساخت دلم میخواستت دلت نمیساخت
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه

دانلود آهنگ جدید پازل بند داستان با لینک مستقیم

باید بد بشم تا دلت تنگ شه اما به خودت بیای شدی تنهای تنها
باید بد بشم باهات برم از تو دنیات نبودی تو اصلا شبیه حرفات
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه

http://rozmusic.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ پازل بند خوبی که از حد بگذره دانلود اهنگ زیادی خوبی کردنم دانلود اهنگ داستان پازل بند دانلود آهنگ زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم تو داری میشی دانلود اهنگ زیاد که باشی زیادی میشی پازل بند داستان ریمیکس دانلود اهنگ پازل بند مغرور عاشق دانلود اهنگ زیادی خوبی کردم اهنگ زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو