loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی با کیفیت 320,متن آهنگ عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام عشق پابرج

حسین بازدید : 117 چهارشنبه 26 دی 1397

دانلود آهنگ عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی با کیفیت 320,متن آهنگ عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ جدید عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی ,

 

 

♬ متن آهنگ میثم ابراهیمی , عشق پا برجاست

♩♪♬هم زبونم باش که عشق پا بر جاست
دلم تا همیشه از تو جدا نمیشه
♩♪♬واسه مهربونیات …..
یه دنیا ستاره رو سر من میباره
وقتی که میمونم باهات …..
پس هم زبونم باش
هم آشیونم باش
♩♪♬من عاشقت هستم
تو آسمونم باش
♩♪♬پس هم زبونم باش
هم آشیونم باش
♩♪♬من عاشقت هستم
تو آسمونم باش
هم زبونم باش که عشق پا بر جاست
میخوام لحظه هامون رو
پر کنم از احساس
زندگی کوتاست
♩♪♬بهترین لحظه
شاد این باشه
که عشق پا بر جاست
پس هم زبونم باش
♩♪♬هم آشیونم باش
من عاشقت هستم
♩♪♬تو آسمونم باش

https://nafismusic.ir

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی با کیفیت 320 متن آهنگ عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ جدید عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق پابرجاست از میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو