loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ  احسان پایه بیا بیا ,دانلود آهنگ بیکلام  احسان پایه بیا بیا,Download Music,دانلود آهنگ  احسان پایه بیا بیا با کیفیت 320, احسان پایه بیا بیا,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل 

حسین بازدید : 214 جمعه 28 دی 1397

متن آهنگ  احسان پایه بیا بیا ,دانلود آهنگ بیکلام  احسان پایه بیا بیا,Download Music,دانلود آهنگ  احسان پایه بیا بیا با کیفیت 320, احسان پایه بیا بیا,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  احسان پایه بیا بیا ,دانلود آهنگ جدید  احسان پایه بیا بیا,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  احسان پایه بیا بیا ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

 دوست دارم از ته دلم صدات کنم
پیشت بشینم و فقط نگات کنم
پیشت بشینم و تورو ببینم و
بدم دنیامو به تو بهترینم و
به همین زودیا
بیا بیا بیا
بود و نبودیا
بیا بیا بیا
به همین زودیا
فقط با یک نگاه عاشقم میشیا
بـیا بـیا بـیا
میدونی میدونی میدونی
از ته دلم تورو میخوام
هرچی بگی میشه
هرجا بری میام
تو عمر و جونم و مهربونم و
بزار تا زنده ام پیشت بمونم و
به همین زودیا
بیـا بیـا بیـا
بود و نبودیا
بیـا بیـا بیـا
به همین زودیا
فقط با یک نگاه عاشقم میشیا
بیـا بـیا بیـا

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 


 

http://www.aban-music.com







برچسب ها متن آهنگ احسان پایه بیا بیا دانلود آهنگ بیکلام احسان پایه بیا بیا Download Music دانلود آهنگ احسان پایه بیا بیا با کیفیت 320 احسان پایه بیا بیا متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل احسان پایه بیا بیا دانلود آهنگ جدید احسان پایه بیا بیا دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان پایه بیا بیا دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو