loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند فنجون قهوم خالیه,    دانلود آهنگ فنجون قهوه از مهدی احمدوند,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند فال قهوه, &

حسین بازدید : 247 سه شنبه 02 بهمن 1397


,   
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند فنجون قهوم خالیه
,    دانلود آهنگ فنجون قهوه از مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند فال قهوه
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام احساسی
,    دانلود اهنگ زیر بارون باتوام توخیابون باتوام
,    دانلود اهنگ زیر بارون دیدمت تو خیابون دیدمت
,    دانلود اهنگ زیر بارون تو خیابون از محسن یگانه
,    تو خیابون زیر بارون با خیالم باز نشستم
,    مهدی احمدوند تو خیابون زیر نور چراغا



,   

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بارون
آهنگ جدید مهدی احمدوند بارون با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Mehdi Ahmadvand Baroon
ترانه : مهرزاد امیرخانی | آهنگ . تنظیم : میلاد ترابی

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بارون


متن آهنگ جدید مهدی احمدوند بارون

این اتفاقی نیست که من توی شلوغی دیدمت
فهمیدمت تا دیدمت ، تا دیدمت فهمیدمت
این اتفاقی نیست که من می‌بینمت بازم تو رو
انگار تو تقدیر منی دیگه نمی‌بازم تو رو
زیر بارون با توام تو خیابون با توام
تو دلم برف اومده من تو زمستون با توام
حرفی از رفتن نزن نه نمیشه
من تو خیالم با توام تا خوبه حالم با توام
فنجون قهوه‌م خالیه اما تو فالم با توام
خواهشی دیگه ندارم این آخریشه
زیر بارون

شعر آهنگ جدید مهدی احمدوند بارون

این اتفاقی نیست هنوز نگاه تو شکل منه
احساس من مثل توئه احساس تو مثل منه
این اتفاقی نیست ببین عطرت هنوزم با منه
احساس این لحظه‌ی من بدتر از عاشق بودنه
زیر بارون با توام تو خیابون با توام
تو دلم برف اومده من تو زمستون با توام
حرفی از رفتن نزن نه نمیشه
من تو خیالم با توام تا خوبه حالم با توام
فنجون قهوه‌م خالیه اما تو فالم با توام
خواهشی دیگه ندارم این آخریشه
زیر بارون

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/11160/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86.html







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی احمدوند فنجون قهوم خالیه دانلود آهنگ فنجون قهوه از مهدی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند فال قهوه دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام احساسی دانلود اهنگ زیر بارون باتوام توخیابون باتوام دانلود اهنگ زیر بارون دیدمت تو خیابون دیدمت دانلود اهنگ زیر بارون تو خیابون از محسن یگانه تو خیابون زیر بارون با خیالم باز نشستم مهدی احمدوند تو خیابون زیر نور چراغا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو