loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ سامان جلیلی هرجوری تامیکنم تو میگی نه,    دانلود اهنگ تو میگی نه از سامان جلیلی,    دانلود اهنگ طپش از سامان جلیلی,&nb

حسین بازدید : 350 شنبه 06 بهمن 1397

,   
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی هرجوری تامیکنم تو میگی نه
,    دانلود اهنگ تو میگی نه از سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ طپش از سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی هوای خونه
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی ستاره
,    دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نامه
,    متن اهنگ طپش سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ایستادم
,    سامان جلیلی تمومش کن

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی طپش

قسم آخرت بود اما خوردی

جونمو که میمونی تو به اصرار
گشتیو پیدا نکردی تو دنیا
دیواری کوتاهتر از قلبم انگار , نموندی نموندی
گناهم چیه که تو منو سوزوندی

اینجوری تا پای مردن کشوندی , نموندی نموندی
پای تو زار میزنم تو میگی نههی دارم جون میکنم تو میگی نه
منی که دل به دلت دیگه دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه
هر جوری تا میکنم تو میگی نه دلمو جا میکنم تو میگی نه
دارو ندارمو پای تو دادم
اینارو میدونی باز تو میگی نه

شعر آهنگ جدید سامان جلیلی طپش

تنهاشو با اونکه دوسش داری
اونکه میگیره جامو نمیشه دست برداری
طپشه قلبم رویه تکراره چیه تصمیمت آخره کاره

پای تو زار میزنم تو میگی نه

هی دارم جون میکنم تو میگی نه
منی که دل به دلت دیگه دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه
هر جوری تا میکنم تو میگی نه دلمو جا میکنم تو میگی نه
دارو ندارمو پای تو دادم
اینارو میدونی باز تو میگی نه

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ سامان جلیلی هرجوری تامیکنم تو میگی نه دانلود اهنگ تو میگی نه از سامان جلیلی دانلود اهنگ طپش از سامان جلیلی دانلود اهنگ سامان جلیلی هوای خونه دانلود آهنگ سامان جلیلی ستاره دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نامه متن اهنگ طپش سامان جلیلی دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ایستادم سامان جلیلی تمومش کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو