loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ ایمان غلامی چقدر گفتم نرو,    دانلود اهنگ دلتنگی ایمان غلامی,    دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مغرور,    دانلود اهنگ ایمان غ

حسین بازدید : 176 یکشنبه 07 بهمن 1397

,    دانلود اهنگ ایمان غلامی چقدر گفتم نرو
,    دانلود اهنگ دلتنگی ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مغرور
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی بی وفا
,    ایمان غلامی فریاد
,    ایمان غلامی گریه نکن
,    دانلود اهنگ فاصله ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ های قدیمی ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی بغض

 

 

هنوزم یه لبخند یه چشمای خوش رنگ
تو گوشیم یه آهنگ تورو یادم میارن
یه عکس دوتایی یکم بی وفایی
یه وقتا صدایی تورو یادم میارن
هرجایی بیا برس به داد من تنهایی
شده رفیق فاب من آشوبم دلبر مغرور کجایی
هرجایی بگو که دلتنگ توام دردامو ب
ه غیر تو به کی بگم آشوبم ای که ز من دور کجایی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مغرور

♫♫♫♫♫♫

یه غمگین تنها یه ساحل یه دریا هنوزم یه رویا تورو یادم میارن
یه پاییز بی برگ یه عاشق یه دلتنگ یه مغرور دل سنگ
هرجایی بیا برس به داد من تنهایی
شده رفیق فاب من آشوبم دلبر مغرور کجایی
هرجایی بگو که دلتنگ توام دردامو
به غیر تو به کی بگم آشوبم ای که ز من دور کجایی

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مغرور

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مغرور

http://pop-music.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ ایمان غلامی چقدر گفتم نرو دانلود اهنگ دلتنگی ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مغرور دانلود اهنگ ایمان غلامی بی وفا ایمان غلامی فریاد ایمان غلامی گریه نکن دانلود اهنگ فاصله ایمان غلامی دانلود آهنگ های قدیمی ایمان غلامی دانلود آهنگ ایمان غلامی بغض
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو