loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ هیشکی نمیبینه,    دانلود اهنگ هیچکی نمیبینه بعد از تو میپاشم,    دانلود آهنگ آیندمو بی تو ندیده میفروشم,  &n

حسین بازدید : 222 سه شنبه 23 بهمن 1397


,   
,    دانلود آهنگ هیشکی نمیبینه
,    دانلود اهنگ هیچکی نمیبینه بعد از تو میپاشم
,    دانلود آهنگ آیندمو بی تو ندیده میفروشم
,    پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم
,    تکرار اسمته تموم دفترم
,    دانلود آهنگ بیست و یک روز بعد مهدی یراحی
,    دانلود اهنگ پر میشم از خالی
,    دانلود اهنگ ایندمو بی تو ندیده میفروشم
,    ايندمو بي تو نديده ميفروشم

 

 

یه گوشه ی این شهر یه قصه ی کوتاه که کوچه ی بن بست کنار یه ایستگاه
تنها تو با با من همراه تنها تو با من همراه♪♪♫♫♪♪♯
دردامو گرفتی تا خوب باشه حالم نذاشتی بگیره هوای خیالم
دستات آرامشم داد دستات آرامشم داد♪♪♫♫♪♪♯
هیشکی نمیبینه بعد از تو میپاشم پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم
آیندمو بی تو ندیده میفروشم میترسم از دوریت از اینکه برداری دستاتو از دوشم
هیشکی نمیبینه بعد از تو میپاشم پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم

♪♪♫♫♪♪♯ مهدی یراحی ♪♪♫♫♪♪♯
آیندمو بی تو ندیده میفروشم میترسم از دوریت نرو از آغوشم
تکرار اسمته تموم درفترم این خونه بعد تو میریزه رو سرم
سایت کم شه بارون میشم خاموش میشه آتیشم♪♪♫♫♪♪♯
هیشکی نمیبینه بعد از تو میپاشم پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم
آیندمو بی تو ندیده میفروشم میترسم از دوریت از اینکه برداری دستاتو از دوشم
هیشکی نمیبینه بعد از تو میپاشم پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

https://upmusics.com







برچسب ها دانلود آهنگ هیشکی نمیبینه دانلود اهنگ هیچکی نمیبینه بعد از تو میپاشم دانلود آهنگ آیندمو بی تو ندیده میفروشم پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم تکرار اسمته تموم دفترم دانلود آهنگ بیست و یک روز بعد مهدی یراحی دانلود اهنگ پر میشم از خالی دانلود اهنگ ایندمو بی تو ندیده میفروشم ايندمو بي تو نديده ميفروشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو