loading...

ام پی تری فول

       ,   دانلود آهنگبه تو نگم به کی بگم این روزا دارم    ,   میمیرم اینقدر آتیشم نزن قلبمو پس نمیگیرم    ,   همش به تو فکر

حسین بازدید : 187 پنجشنبه 09 اسفند 1397

 

 

   ,   دانلود آهنگبه تو نگم به کی بگم این روزا دارم

   ,   میمیرم اینقدر آتیشم نزن قلبمو پس نمیگیرم

   ,   همش به تو فکر میکنم تا این چشام بسته

   ,   بشه فقط واسه تو میخونم تا نفسم بریده شه...

 

    ,   دانلود آهنگ به تو نگم به کی بگم این روزا دارم

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ به تو نگم به کی بگم این روزا دارم میمیرم اینقدر آتیشم نزن قلبمو پس نمیگیرم همش به تو فکر میکنم تا این چشام بسته بشه فقط واسه تو میخونم تا نفسم بریده شه...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو