loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ راه چه زود رویامو دزدید,    دانلود کلیپ راه رویامو چه زود دزدید,    راه رویامو چه زود دزدید آپارات,   

حسین بازدید : 386 چهارشنبه 15 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ راه چه زود رویامو دزدید
,    دانلود کلیپ راه رویامو چه زود دزدید
,    راه رویامو چه زود دزدید آپارات
,    دانلود آهنگ دل یار سارا نایینی 320
,    راه رویامو چه زود دزدید دانلود
,    دانلود ریمیکس آهنگ دل یار سارا نائینی
,    دانلود آهنگ دل یار سارا نائینی با کیفیت 320
,    کلیپ دل یار سارا نائینی
,    راه رویامو چه زود دزدید آکورد

راه رویام و چه زود دزدید
من یلدام، شب ِ دور از خورشید
باز پاییز شد و باد چرخید و
هوس چو گیاهی مرموز رویید
او رویید و درخت از این همه درد
چو نگاهم خشکید
تا دیروز قدمی بردار
من رو باز به شروعش بگذار
تو زیبایی و بی پروایی و
من که از این دلتنگی بیمار
با من حوصله کن در این شب ِ کور
تو همیشه دل یار..
♪♫♪
تو شب ِ بیدار منی
همه جا تکرار منی
گرچه بی من، گر چه که دور
دل ِ من، دل یار منی
تو شب ِ بیدار منی
همه جا تکرار منی
گرچه بی من، گر چه که دور
دل ِ من، دل یار منی
♪♫♪
نور آرام به درخت بارید
برگ رقصان به سقوطش خندید
باز پاییز شد و باد چرخید و
هوس چو گیاهی مرموز رویید
او رویید و درخت از این همه درد
چو نگاهم خشکید
ماه پنهان ِ و راه دشوار
من در حال ِ غروبم این بار
باش در خوابم و در بیدارم و
من رو در این تنهایی مگذار
با من حوصله کن در این شب ِ کور
تو همیشه دل یار
تو شب ِ بیدار منی
همه جا تکرار منی
گرچه بی من، گر چه که دور
دل ِ من، دل یار منی
تو بگو درمان ِ تو چیست
تو بگو دل یار ِ تو کیست
تو بگو این ها همه رو
سببی جز فاصله نیست..
تو شب ِ بیدار منی
همه جا تکرار منی
گرچه بی من، گر چه که دور
دل ِ من، دل یار منی
دل ِ من، دل یار منی
دل ِ من، دل یار منی..

 

https://www.tarafdari.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D8%B5%D9%88%D8%AA/809356/dele-yar-sara-naeini







برچسب ها دانلود آهنگ راه چه زود رویامو دزدید دانلود کلیپ راه رویامو چه زود دزدید راه رویامو چه زود دزدید آپارات دانلود آهنگ دل یار سارا نایینی 320 راه رویامو چه زود دزدید دانلود دانلود ریمیکس آهنگ دل یار سارا نائینی دانلود آهنگ دل یار سارا نائینی با کیفیت 320 کلیپ دل یار سارا نائینی راه رویامو چه زود دزدید آکورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو