loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ یکمی صبر کن نرو,    اهنگ یکمی صبر کن نرو امیر فرجام,    یه کمی صبر کن نرو بزار ببینمت تو رو,    دانلود

حسین بازدید : 415 سه شنبه 21 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ یکمی صبر کن نرو
,    اهنگ یکمی صبر کن نرو امیر فرجام
,    یه کمی صبر کن نرو بزار ببینمت تو رو
,    دانلود موزیک ویدیو امیر فرجام دیدی چی شد
,    دانلود اهنگ تورو تا دیدمت گرفتارت شدم
,    دانلود اهنگ دیدی چی شد امیر فرجام
,    تو چهرت آشناست مثه فرشته هاست
,    دانلود آهنگ امیر فرجام خوشبختی

تو چهرت آشناست مثه فرشته هاست
نکنه تورو من تو خواب دیدم
تورو تو قصه ها توی نوشته ها
تورو به چشم انتخاب دیدم..

 یکمی صبر کن
بذار ببینمت
نکنه تو همون باشی که قلبم عاشقش شد
یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نرو یکدفه عاشقت شدم دیدی چی شد

♫♫♫

دانلود آهنگ امیر فرجام به نام دیدی چی شد

♫♫♫

یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نکنه تو همون باشی که قلبم عاشقش شد
یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نرو یکدفه عاشقت شدم دیدی چی شد

ترو تا دیدمت
گرفتارت شدم
یه عالم عشق ِ پاک
بدهکارت شدم
ترو تا دیدمت
دلم آروم گرفت
دلم با عشق ِ تو
یه لحظه خو گرفت
گرفتاره تو و چشمسیاه   صورته ماهت
خودمم باورم نمیشه اینجوری میخوامت

گرفتاره تو و چشمسیاه   صورته ماهت
خودمم باورم نمیشه اینجوری میخوامت

یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نکنه تو همون باشی که قلبم عاشقش شد
یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نرو یکدفه عاشقت شدم دیدی چی شد

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 - با حجم 8.28 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام دیدی چی شد

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 - با حجم 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام دیدی چی شد

 

https://tiktaraneh.ir







برچسب ها دانلود آهنگ یکمی صبر کن نرو اهنگ یکمی صبر کن نرو امیر فرجام یه کمی صبر کن نرو بزار ببینمت تو رو دانلود موزیک ویدیو امیر فرجام دیدی چی شد دانلود اهنگ تورو تا دیدمت گرفتارت شدم دانلود اهنگ دیدی چی شد امیر فرجام تو چهرت آشناست مثه فرشته هاست دانلود آهنگ امیر فرجام خوشبختی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو