loading...

ام پی تری فول

  دانلود آهنگ منو تو مثله آینه شدیم عزیزه من گاهی وقتا میبینن اشتباهی میگیرن مادوتارو عزیزه من عشقم جونم فدات فدای ناردون لبات ترش و شیرینی منی مگه میشه دل تورو نخاد😍💋  تو رو هر کس

حسین بازدید : 217 جمعه 16 فروردین 1398

 

دانلود آهنگ منو تو مثله آینه

شدیم عزیزه من

گاهی وقتا میبینن

اشتباهی میگیرن

مادوتارو عزیزه من

عشقم جونم فدات

فدای ناردون لبات

ترش و شیرینی منی

مگه میشه دل تورو نخاد😍💋

 

تو رو هر کسی دیده اعتراف میکنه که من چقدر بهت میام
بعد این همه روزایی که گذشته من
خدایی تو رو میخوام تو رو میخوام

میشنویی همه میگن که من چقدر شبیه تم
منو تو مثل یه آینه شدیم عزیز من
گاهی وقتا میبنین اشتباهی میگرن ما دوتا رو عزیز من

عشقم جونم فدات فدایه ناردون لبات
ترش شیرین منی مگه میشه دل تو رو نخواد

تکست آهنگ ناردون از علی ابراهیمی


قراره هر شب ما دور از ادما با یه گیتار دور آتیش بشنیم
بخونم ترانه هامو واست ستاره از آسمونا بچنیم
واسه روزایی که پیش روی ماست کشیدم نقشه تا دلت بخواد
قراره داشته باشیم عزیز من خاطرات مشترک خیلی زیاد

میشنویی همه میگن که من چقدر شبیه تم
منو تو مثل یه آینه شدیم عزیز من
گاهی وقتا میبنین اشتباهی میگرن ما دوتا رو عزیز من

عشقم جونم فدات فدایه ناردون لبات
ترش شیرین منی مگه میشه دل تو رو نخواد

https://www.balmusic.ir/

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول منو تو مثله آینه شدیم عزیزه من دانلود آهنگ جدید منو تو مثله آینه شدیم عزیزه من منو تو مثله آینه شدیم عزیزه من دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ منو تو مثله آینه شدیم عزیزه من با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو تو مثله آینه شدیم عزیزه من متن آهنگ منو تو مثله آینه شدیم عزیزه من دانلود آهنگ بیکلام منو تو مثله آینه شدیم عزیزه من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو