loading...

ام پی تری فول

کد آهنگ پیشواز همراه اول حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه ,متن آهنگ,حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه ,دانلود آهنگ بیکلام حالا دیگه جای

حسین بازدید : 167 جمعه 30 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه ,متن آهنگ,حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه ,دانلود آهنگ بیکلام حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه,دانلود آهنگ جدید حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه,دانلود آهنگ حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه ,

دوباره نگاهم به قاب عکسه روی اون دیواره دیدن اون چشات همه خاطره هامونو یادم میاره
بعد تو این دل نمیشه کسی رو بخوادش ای کاش بیاد ببینم منو بازم میخوادش میخوادش

کسی مثل من تو رو دوست نداره یه روزم یکی میاد و تو رو تنهات میذاره

حالا دیگه جای تو تویه این خونه بدجور خالیه
واسه من سخته واسه تو ولی انگاری خیلی هم عالیه ای کاش بودی میدیدی حاله من چه حالیه

حالا دیگه جای تو تویه این خونه بدجور خالیه
واسه من سخته واسه تو ولی انگاری خیلی هم عالیه ای کاش بودی میدیدی حاله من چه حالیه

شعر آهنگ جدید سیاوش پالاهنگ سخته

همه خاطراتو بعد تو هر روز مرور میکنم از صدات از نگاهت حتی از خودم عبور میکنم
یادت باشه کسی مثله من تو رو دوست نداره یه روزم یکی میاد و تو رو تنهات میذاره میذاره

دیدن اون چشات همه خاطره هامونو یادم میاره

حالا دیگه جای تو تویه این خونه بدجور خالیه
واسه من سخته واسه تو ولی انگاری خیلی هم عالیه ای کاش بودی میدیدی حاله من چه حالیه

حالا دیگه جای تو تویه این خونه بدجور خالیه
واسه من سخته واسه تو ولی انگاری خیلی هم عالیه ای کاش بودی میدیدی حاله من چه حالیه

 

https://www.darvishmusic.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه متن آهنگ حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه دانلود آهنگ بیکلام حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه دانلود آهنگ جدید حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه دانلود آهنگ حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ حالا دیگه جای تو توی این خونه خالیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو