loading...

ام پی تری فول

خاطره سازی میکنم با چشمای تومیخوام همیشه بمونم تو دنیای توعشق دل منی توی جون و تنیواسه تو میمیرم آهای دوست داشتنیواسه تو میمیرم آهای دوست داشتنی دلتو بده و دلمو بگیر از دل من دل نکن عشق مقدس من قلب

حسین بازدید : 284 شنبه 31 فروردین 1398

خاطره سازی میکنم با چشمای تو
میخوام همیشه بمونم تو دنیای تو
عشق دل منی توی جون و تنی
واسه تو میمیرم آهای دوست داشتنی
واسه تو میمیرم آهای دوست داشتنی

دلتو بده و دلمو بگیر از دل من دل نکن


عشق مقدس من قلب منو پس نزن
همش دلم پر میکشه برای با تو بودن

تکست آهنگ دل نکن از حسین سعادت


آخ که امون از اون نگات باهات میمونم
آرامش و حال خوشم بهت مدیونم
دیوونه توام فقط مال منی
عشقم آرزومی آهای دوست داشتنی
عشقم آرزومی آهای دوست داشتنی

دلتو بده و دلمو بگیر از دل من دل نکن
عشق مقدس من قلب منو پس نزن
همش دلم پر میکشه برای با تو بودن

https://www.balmusic.ir/

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید خاطره سازی میکنم با چشمای تو متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول خاطره سازی میکنم با چشمای تو دانلود آهنگ بیکلام خاطره سازی میکنم با چشمای تو متن آهنگ خاطره سازی میکنم با چشمای تو دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاطره سازی میکنم با چشمای تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ خاطره سازی میکنم با چشمای تو با کیفیت 320 Download Music خاطره سازی میکنم با چشمای تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو