loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ چرا با من، با من که سراسرم تویی با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید چرا با من، با من که سراسرم تویی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا با من، با من که سراسرم تویی ,چرا با من، با من که سراسرم تو

حسین بازدید : 254 شنبه 31 فروردین 1398

دانلود آهنگ چرا با من، با من که سراسرم تویی با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید چرا با من، با من که سراسرم تویی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا با من، با من که سراسرم تویی ,چرا با من، با من که سراسرم تویی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام چرا با من، با من که سراسرم تویی,کد آهنگ پیشواز همراه اول چرا با من، با من که سراسرم تویی ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ چرا با من، با من که سراسرم تویی ,

چرا با من، با من که سراسرم تویی
چه کردی که روز و شب برابرم تویی
تو از دردم چه میدانی

بعد تو دلم دیوانست هی ندیدنت هی بن بست
دوری از تو تا کجا رسیده ام به ناکجا
خدا چرا طلسم ما به بهانه ای نشکست

تکست آهنگ سراسرم تویی از مهدی فرجی



از همیشه خسته تر ولی از تو دل شکسته تر ولی
فکرت از سرم نمیرود، عاشق همیشه ات منم


بی تو اسم زنده ماندنم زندگی نمی شود

چرا با من، با من که سراسرم تویی
چه کردی که روز و شب برابرم تویی
تو از دردم چه میدانی

 

https://www.balmusic.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ چرا با من، با من که سراسرم تویی با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید چرا با من، با من که سراسرم تویی کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا با من، با من که سراسرم تویی چرا با من، با من که سراسرم تویی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام چرا با من، با من که سراسرم تویی کد آهنگ پیشواز همراه اول چرا با من، با من که سراسرم تویی دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ چرا با من، با من که سراسرم تویی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو