loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ چه صبح زیبایی چه خانومی,    دانلود اهنگ بخند دیوونه پویان مختاری,    اهنگ چه صبح زیبایی چه خانومی پویان مختاری, &

حسین بازدید : 227 جمعه 13 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود آهنگ چه صبح زیبایی چه خانومی
,    دانلود اهنگ بخند دیوونه پویان مختاری
,    اهنگ چه صبح زیبایی چه خانومی پویان مختاری
,    دانلود اهنگ پویان مختاری پاشو بیا
,    اهنگ پویان مختاری بخند دیوونه
,    دانلود اهنگ پویان مختاری چه صبح زیبایی
,    دانلود اهنگ پویان مختاری وابستت
,    اهنگ پویان مختاری لب ساحل میشینم اونجا ولو
,    دانلود اهنگ پویان مختاری هلو حضرات

,   

 

همه دنیا رو به من بدن نمیخوام بدون تو
آرومم کنارت چون همه زندگیم خلاصه میشه
توو چشای تو، خدا تو رو داده به من
اصلا نمیخوام از دستت بدم واست هرکاری میکنم

دوست داره مثل من تو رو بخند دیوونه بد نشو
دلم با تو آرومه همیشه

تکست آهنگ بخند دیوونه از پویان مختاری


هنوز وصل میشه هرچی که هست بین ما
..
فردا کلی کار داریم بخواب زودی چه صبح زیبایی چه خانومی
چشما میشه با ویو دریا انرژی هست فقط میون حرفها
مرحبا عاشکیم گون آیدین بن سنی چوخ سویوروم
هر گئجه هر گون بکلیوروم تاتلیم سنی ایستیوروم

نشد یه بار برسیم یه بار ... ربط نداره ولی پویا تا ته باهاته
لب ساحل بشیم اونجا ولو میان میرن هی موجا ملو
هی روزا میره هی شبا میاد چه زود میاد میره روزها جلو

دوست داره مثل من تو رو بخند دیوونه بد نشو
دلم با تو آرومه همیشه

 

 

https://www.balmusic.ir/آهنگ-پویان-مختاری-بخند-دیوونه

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ چه صبح زیبایی چه خانومی دانلود اهنگ بخند دیوونه پویان مختاری اهنگ چه صبح زیبایی چه خانومی پویان مختاری دانلود اهنگ پویان مختاری پاشو بیا اهنگ پویان مختاری بخند دیوونه دانلود اهنگ پویان مختاری چه صبح زیبایی دانلود اهنگ پویان مختاری وابستت اهنگ پویان مختاری لب ساحل میشینم اونجا ولو دانلود اهنگ پویان مختاری هلو حضرات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو