loading...

ام پی تری فول

,    ,    ,    دانلود اهنگ بهنام صفوی در رمان قرار نبود,    دانلود مستقیم آهنگ آرامش بهنام صفوی,    دانلود اهنگ ارامش بهنام ص

حسین بازدید : 394 چهارشنبه 01 خرداد 1398


,   
,   
,    دانلود اهنگ بهنام صفوی در رمان قرار نبود
,    دانلود مستقیم آهنگ آرامش بهنام صفوی
,    دانلود اهنگ ارامش بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ آرامش بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی تب
,    آکورد آهنگ آرامش بهنام صفوی
,    آهنگ بهنام صفوی دلتنگم
,    چشات آرامشی داره رضا صادقی
,    آهنگ آرشاویر پارسیان به نام قرار نبود

 

آهنگ با کیفیت 256 MP3 : حجم 8.51 مگابایت

» دانلود آهنگ آرامش «

 

 

پخش آنلاین :

 

 

 

متن آهنگ آرامش بهنام صفوی

 

چشات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیستبهنام صفوي
میدونم که توی قلبت بجز من جای هیشکی نیست
چشات آرامشی داره که دورم میکنه از غم
یه احساسی بهم میگه دارم عاشق میشم کم کم
تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی
خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی
تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی
تورویای تو بودم که واسه من دست تکون دادیییییییی
از بس تو خوبی ، میخوام باشی تو کل ، رویا هام
تا جون بگیرم ، با تو باشی امید ، فردا هام
چشات آرامشي داره كه پابند نگات ميشم
ببين تو بازي چشمات دوباره كيش و مات ميشم
بمون و زندگيمو با نگاهت آسموني كن
بمون و عاشق من باش بمون و مهربوني كن

 

 

 

https://nicmusic.net







برچسب ها دانلود اهنگ بهنام صفوی در رمان قرار نبود دانلود مستقیم آهنگ آرامش بهنام صفوی دانلود اهنگ ارامش بهنام صفوی دانلود آهنگ آرامش بهنام صفوی دانلود آهنگ بهنام صفوی تب آکورد آهنگ آرامش بهنام صفوی آهنگ بهنام صفوی دلتنگم چشات آرامشی داره رضا صادقی آهنگ آرشاویر پارسیان به نام قرار نبود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو