loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ تبریک میگم به اونی که اومده جای من با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ تبریک میگم به اونی که اومده جای من ,دانلود آهنگ بیکلام تبریک میگم به اونی که اومده جای من,Download Music,کد

حسین بازدید : 269 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ تبریک میگم به اونی که اومده جای من با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ تبریک میگم به اونی که اومده جای من ,دانلود آهنگ بیکلام تبریک میگم به اونی که اومده جای من,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول تبریک میگم به اونی که اومده جای من ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تبریک میگم به اونی که اومده جای من ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید تبریک میگم به اونی که اومده جای من,تبریک میگم به اونی که اومده جای من,دانلود آهنگ,

 

 

تبریک میگم به اونی که اومده جای من
کی بود که میگفت همش میمونه به پای من
غرورمو چه راحت با رفتنت شکستی
من اینجا پیش عکسات توهم پیشش نشستی
نموندی تو کنارم چشام همش میبارن
شبا که نیستی با اشک سر رو بالش میذارم
چه زود ازم بریدی اشکامو تو ندیدی
هرکی رو دیدی گفتی یه روز خوش ندیدی
دلم اروم نداره بیا پیشم عزیزم دوریت ...

 

 

 

 دانلود آهنگ تبریک میگم به اونی که اومده جای من

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 







برچسب ها دانلود آهنگ تبریک میگم به اونی که اومده جای من با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ تبریک میگم به اونی که اومده جای من دانلود آهنگ بیکلام تبریک میگم به اونی که اومده جای من Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول تبریک میگم به اونی که اومده جای من کد آهنگ پیشواز ایرانسل تبریک میگم به اونی که اومده جای من متن آهنگ دانلود آهنگ جدید تبریک میگم به اونی که اومده جای من تبریک میگم به اونی که اومده جای من دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو