loading...

ام پی تری فول

19 ساله شدم من منو بردن سربازی 19 ساله شدم من منو بردن سربازی چشمام پر از اشک شدو خیلی دلم ناراضی چشمام پر از اشک شدو خیلی دلم ناراضی دوسال از جوونیمو منو بردن به غربت دوسال از جوونیمو منو بردن ب

حسین بازدید : 174 شنبه 14 تیر 1399

19 ساله شدم من منو بردن سربازی

19 ساله شدم من منو بردن سربازی

چشمام پر از اشک شدو خیلی دلم ناراضی

چشمام پر از اشک شدو خیلی دلم ناراضی

دوسال از جوونیمو منو بردن به غربت

دوسال از جوونیمو منو بردن به غربت

چه سختیای کشیدم من سرباز بدبخت

چه سختیای کشیدم من سرباز بدبخت

سربازمو سرباز بی یارو بی هم راز

کبوترم ولی اما ندارم بال پرواز

سربازمو سرباز بی یارو بی هم راز

کبوترم ولی اما ندارم بال پرواز

موهامو کوتاه کردن سوار ماشین کردن

موهامو کوتاه کردن سوار ماشین کردن

چقد روز بدی بود به حالم رحم نکردن

چقد روز بدی بود به حالم رحم نکردن

منو بردن پادگان سر پستم گذاشتن

منو بردن پادگان سر پستم گذاشتن

تنهای تنها شدم از ترس داشتن میمردم

تنهای تنها شدم از ترس داشتن میمردم

دانلود آهنگ 19 ساله شدم من منو بردن سربازی از سجاد رضوی

غریب و تنها دور از دیارم

از درد دلتنگی خدا تا صبح بیدارم

غریب و تنها دور از دیارم

از درد دلتنگی خدا تا صبح بیدارم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو