loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ,متن آهنگ با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده ,دانلود آهنگ جدید با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده,با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده,دانلود آهنگ جدید ایرانی

حسین بازدید : 206 جمعه 03 خرداد 1398

متن آهنگ,متن آهنگ با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده ,دانلود آهنگ جدید با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده,با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده با کیفیت 320,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده,کد آهنگ پیشواز همراه اول با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده ,

با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره

❤تو دلم جز عشق تو هیچکسی جا نداره❤

با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره

❤تو دلم جز عشق تو هیچکسی جا نداره❤

آخ دلم هرروزو شب هوای تورو داره

❤نگاهی بکن توی چشام بارون میباره❤

نگات دلم رو میبره قلبم به تو خورده گره

❤من با تو دارم خاطره دلم برات بی قراره❤

 

www.popmelo.ir

 







برچسب ها متن آهنگ متن آهنگ با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده دانلود آهنگ جدید با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده کد آهنگ پیشواز همراه اول با تو دلواپسیام دیگه معنا نداره مرتضی جعفرزاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو