loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ به راه خرابات خاکم کنید,    دانلود آهنگ من از آنکه گردم به مستی هلاک سراج,    به تابوتی از چوب تاکم کنید شهرام ناظری,    به

حسین بازدید : 175 جمعه 05 مهر 1398


,    دانلود اهنگ به راه خرابات خاکم کنید
,    دانلود آهنگ من از آنکه گردم به مستی هلاک سراج
,    به تابوتی از چوب تاکم کنید شهرام ناظری
,    به راه خرابات خاکم کنید سراج
,    دانلود آهنگ آئین مستان سید خلیل عالی نژاد
,    به تابوتی از چوب تاکم کنید سراج
,    دانلود آهنگ آئین مستان شهرام ناظری
,    دانلود آهنگ مریزید بر گور من جز شراب سراج
,    آیین مستان

https://artmusics.net/%D8%A2%D8%A6%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%A2/

 

دانلود آهنگ جدید ایرانی و آئین مستان از سید خلیل عالی نژاد

 

 

من از آنکه گردم به مستی هلاک

به ایین مستان بریدم به خاک

به اب خرابات غسلم دهید

پس انگاه بر دوش مستم نهید

به تابوتی از چوب تاکم کنید

به راه خرابات خاکم کنید

مریزید بر گور من جز شراب

میارید در ماتمم جز رباب

مبادا عزیزان که در مرگ من

بنالد بجز مطرب و چنگ زن

تو خود حافظا سر ز مستی متاب

که سلطان نخواهد خراج از خراب

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ به راه خرابات خاکم کنید دانلود آهنگ من از آنکه گردم به مستی هلاک سراج به تابوتی از چوب تاکم کنید شهرام ناظری به راه خرابات خاکم کنید سراج دانلود آهنگ آئین مستان سید خلیل عالی نژاد به تابوتی از چوب تاکم کنید سراج دانلود آهنگ آئین مستان شهرام ناظری دانلود آهنگ مریزید بر گور من جز شراب سراج آیین مستان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو