loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ منو تو علی پیشتاز ,دانلود آهنگ,منو تو علی پیشتاز,کد آهنگ پیشواز همراه اول منو تو علی پیشتاز ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام منو تو علی پیشتاز,کد آهن

حسین بازدید : 205 شنبه 18 خرداد 1398


متن آهنگ منو تو علی پیشتاز ,دانلود آهنگ,منو تو علی پیشتاز,کد آهنگ پیشواز همراه اول منو تو علی پیشتاز ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام منو تو علی پیشتاز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو تو علی پیشتاز ,متن آهنگ,دانلود آهنگ منو تو علی پیشتاز با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید منو تو علی پیشتاز,دانلود آهنگ جدید ایرانی,


*-*-* متن اهنگهای مجاز ایرانی *-*-*
/ متن آهنگ عاشقانه / متن ترانه / متن شعر موزیک / سایت موزیک /  متن آهنگهای پازل بند /


متن آهنگ منو تو علی پیشتاز
Lyrics Music Ali Pishtaz Mano To

متن آهنگ منو تو علی پیشتاز

ترانه و شعر آهنگ منو تو علی پیشتاز

ستاره ها میرقصن امشب بین منو تو محاله باز فاصله بیفته بینه منو تو
نمیشه بست چشم روت که دل میمیره واست نمیشه رفت نمیشه گذشت از تو دیگه راحت

دلتو باهامه داره دنیای خوبه من ادامه دیدی چه ساده شدی دنیای منه پر افاده
دلتو باهامه داره دنیای خوبه من ادامه دیدی چه ساده شدی دنیای منه پر افاده

از چشات معلومه که توام دلت گیره پیشم


ولی نگاهت مغروره اما اشکالی نیست من که از تو سیر نمیشم

با اینکه میدم هر بارم ردو پشتم شنیدی درباره ام بد
ولی بازم تو حاضری نری منو تو قفلیم بهم یعنی پازل منی

هی دچارشم قفلیم بهم تا چهار شب خندت واسم یه دنیا کمه پس یه لب باهات مثه کنیاکمه
فقط میخوام تو با من جور شی اینقدر پیگیرم تا مجبور شی
بهم بگی فقط زندگیمی تو معنی نداره دیگه زندگی بی تو

تکست آهنگ منو تو علی پیشتاز

دلتو باهامه داره دنیای خوبه من ادامه دیدی چه ساده شدی دنیای منه پر افاده
دلتو باهامه داره دنیای خوبه من ادامه دیدی چه ساده شدی دنیای منه پر افاده

ساده حل میشه همه مشکلات با تو کم میشن با تو رد میشن
تا تورم پیشم دارمت میگم آنن بهت یه حس خوب دارم من یه عالم بهت

من دیگه تو رو دارمت شده باورت همه عشقم به تو تن لاغرت شدیم با همدیگه مستو گیج
عطر تنت میکنم دست تو پیچ اون موهای نرمت میرسم به اون دورای قلبت سوزای سردت
وقتی دیگه دوریم از هم یه بویی از من تو بغلت گرمه اینا شاید انگار تو رو بغلت کرده

دلتو باهامه داره دنیای خوبه من ادامه دیدی چه ساده شدی دنیای منه پر افاده
دلتو باهامه داره دنیای خوبه من ادامه دیدی چه ساده شدی دنیای منه پر افاده




منبع: faratext.com







برچسب ها متن آهنگ منو تو علی پیشتاز دانلود آهنگ منو تو علی پیشتاز کد آهنگ پیشواز همراه اول منو تو علی پیشتاز Download Music دانلود آهنگ بیکلام منو تو علی پیشتاز کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو تو علی پیشتاز متن آهنگ دانلود آهنگ منو تو علی پیشتاز با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید منو تو علی پیشتاز دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو