loading...

ام پی تری فول

  دوباره خنده هات بی رنگو رو شدن کی حالتو بد کرد برو ولی اگه دلت هوایی شد بدونه فکر برگرد برو ولی هیچ وقت یادت نره که من چشم انتظارتم دیوونه حالیت نیست دلت باهام نیست اما بیمارتم من که میدونم

حسین بازدید : 217 پنجشنبه 06 تیر 1398

 

دوباره خنده هات بی رنگو رو شدن کی حالتو بد کرد
برو ولی اگه دلت هوایی شد بدونه فکر برگرد

برو ولی هیچ وقت یادت نره که من چشم انتظارتم
دیوونه حالیت نیست دلت باهام نیست اما بیمارتم

من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو و نامردی
من که میدونم تو دووم نمیاری تو با من یه دنیا خاطره داری

من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو و نامردی

 

من که میدونم تو دووم نمیاری تو با من یه دنیا خاطره داری

تکست آهنگ خاطره مسعود صادقلو

میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی چرا باهام سردی
دلیل اشک و آهمی تو بغض هر نگاهمی ولی کاش زود برگردی

من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو و نامردی
من که میدونم تو دووم نمیاری تو با من یه دنیا خاطره داری

من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو و نامردی
من که میدونم تو دووم نمیاری تو با من یه دنیا خاطره داری

https://www.faratext.com







برچسب ها متن اهنگ خاطره مسعود صادقلو اهنگ مسعود صادقلو خاطره متن اهنگ مسعود صادقلو دانلود اهنگ خاطره مسعود صادقلو دانلود اهنگ کامل خاطره مسعود صادقلو آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی اهنگ خاطره صادقلو متن اهنگ خاطره رض میگن که اشتباهمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو