loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ مهرداد شهریاری قربونت برم من عشقم,    دانلود اهنگ قربونت برم از بهراد شهریاری,    اهنگ قربونت برم عشقم خیلی خوبی دورت بگردم,  &n

حسین بازدید : 335 چهارشنبه 12 تیر 1398



,    دانلود اهنگ مهرداد شهریاری قربونت برم من عشقم
,    دانلود اهنگ قربونت برم از بهراد شهریاری
,    اهنگ قربونت برم عشقم خیلی خوبی دورت بگردم
,    دانلود اهنگ مثل من اره کی دوست داره
,    قربونت برم بهراد شهریاری
,    کلیپ قربونت برم من عشقم
,    دانلود اهنگ قربونت برم من عشقم
,    دانلود اهنگ قربونت برم من عشقم خیلی خوبی دورت بگردم
,    دانلود آهنگهای بهراد شهریاری

https://www.jenabmusic.com/

قربونت برم من عشقم خیلی خوبی دورت میگردم

ناز توو چشمات رو دست خنده هات من هیچ جای دنیا ندیدم

مثه من آره کی دوست داره که نمیتونه بشکنه قلب تو رو

عاشق تو به همه دنیا نمیده یه تار موی تورو

توو دنیام اومدی تو دنیام شدی تو

میخوام دیوونگی کن زل بزن توی چشام

جونم پای تو میمونم تو رو نمیدونم

ولی من واسه ی تو بدجوری دیوونم

بدجوری بهت بیمارم

نباشی دیگه دلخوشی ندارم

آخه دیوونه میبره نفسام اگه سر رو شونه هات نذارم

 مثه من آره کی دوست داره که نمیتونه بشکنه قلب تو رو

عاشق تو به همه دنیا نمیده یه تار موی تورو

توو دنیام اومدی تو دنیام شدی تو

میخوام دیوونگی کن زل بزن توی چشام

جونم پای تو میمونم تو رو نمیدونم

ولی من واسه ی تو بدجوری دیوونم

بدجوری دیوونم

 

 

 

https://www.jenabmusic.com/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ مهرداد شهریاری قربونت برم من عشقم دانلود اهنگ قربونت برم از بهراد شهریاری اهنگ قربونت برم عشقم خیلی خوبی دورت بگردم دانلود اهنگ مثل من اره کی دوست داره قربونت برم بهراد شهریاری کلیپ قربونت برم من عشقم دانلود اهنگ قربونت برم من عشقم دانلود اهنگ قربونت برم من عشقم خیلی خوبی دورت بگردم دانلود آهنگهای بهراد شهریاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو