loading...

ام پی تری فول

تا حالا شده تو زندگیت دلت واسه خودت تنگ بشه من خیلی وقته دلتنگه خودمم میدونی که تو چشمات به در من سردتر شدم تو خوب بودی ولی من بدتر شدم تو حساس میشدی حتی رو لباسه تنم دیگه اس ام اس نمیدی بگی برگرد

حسین بازدید : 138 جمعه 28 تیر 1398

تا حالا شده تو زندگیت دلت واسه خودت تنگ بشه
من خیلی وقته دلتنگه خودمم میدونی که
تو چشمات به در من سردتر شدم تو خوب بودی ولی من بدتر شدم
تو حساس میشدی حتی رو لباسه تنم دیگه اس ام اس نمیدی بگی برگرد گلم
نگاه کن خستم دیگه مثه اون روزا نیست بهت فکر نمیکنم نه حسه اون روزا نیست
ببین هنوز اون اخلاقه بچگیمو دارم اما یخ زده دلم انگار عشق اون روزا نیست
نه عکسامو ببین نه صدامو گوش کن هر چی بینه ما گذشت تو هم برو فراموش کن
اون آدمی که دیدی من نیستم دیگه میره جواب مثه تو رو با نیشخند میده
تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی
تو بدونی کاشکی که از این عصبی یه دیوونه ساختی

 

 


یه خاطره کاشتی تو دلی که باختی
ما با هم ساختیم اون روزارو باختیم
تو هم منو شناختی که حالا دیگه یه آدمه عصبیم
من شیر پیرم که بد زخمیم درگیر پی بدبختیم دیگه از صبح تا شب پس چکت نمیکنم
دیگه حرفا تو دلت نمیونه همرو که زدی تو که میگفتی ولت نمیکنم
بیخیال باش خوب چون من دیگه پیت نمیمونم
حرصاتو دادی قرصامم خوردم
چی بگم دیگه بهت نمیدونم
بخن بلند بلند بیخیال شو بخند گلم تو هم خالی تر میشی
خوب بودی میخوای عالی تر باشی هر جا رد بشی اسمم اونجا هست
دیگه نمیتونی واسه ما شر بشی
بگو تا خسته شی خستگیامو زیر زمین در کرد تنهام ولی نمیگم برگرد
تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی
تو بدونی کاشکی که از این عصبی یه دیوونه ساختی
یه خاطره کاشتی تو دلی که باختی
ما با هم ساختیم اون روزارو باختیم
تو هم منو شناختی که حالا دیگه یه آدمه عصبیم
همه چی خوبه دلت واسه دیوونه بازیام تنگ شده نه
ولی من دلم واسه تو تنگ نشده

takmelody.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 








برچسب ها کد آهنگ پیشواز تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی همراه اول دانلود آهنگ تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی دانلود آهنگ تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی با لینک مستقیم دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی ایرانسل دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی دانلود آهنگ جدید تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی متن آهنگ تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی دانلود آهنگ تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو