loading...

ام پی تری فول

  متن آهنگ امیر علی کار خوبی نیست   حال این روزام حال خوبی نیست فالی که زدم فال خوبی نیست  عاشقت شدم سادگی نبود این که تو بری کار خوبی نیست من واسه تو از همه چی زدم چون نمی خواستم

حسین بازدید : 256 جمعه 28 تیر 1398

 

متن آهنگ امیر علی کار خوبی نیست

 

حال این روزام حال خوبی نیست فالی که زدم فال خوبی نیست 

عاشقت شدم سادگی نبود

این که تو بری کار خوبی نیست

من واسه تو از همه چی زدم چون نمی خواستم از دستت بدم

فک نکن حالا بعد رفتنت

دنبال ی عشق مجددم

تورو میبخشم نه بخاطر تو بخاطر دلم

 

با این که کردی به من پشت

برو دلت خوش بخاطر دلم

تورو میسپارمت به خدا دور از هربلا بخاطر دلم

دلم من مونده با درداش ولی تو

خوش باش بخاطر دلم

دلی که شکست پای تو نشست عمرشو گذاشت پای ی هوس

از همه جا بی خبر عاشق تو شده بود

حالا سهمش شده این دلتنگیو قفس

تو خیلی راحت داری میگذری از این دلی که عاشقته تو ازم دور میشی اما دل من با دلته

تورو میبخشم نه بخاطر تو بخاطر دلم

با این که کردی به من پشت

برو دلت خوش بخاطر دلم

تورو میسپارمت به خدا دور از هربلا بخاطر دلم

دلم من مونده با درداش ولی تو

خوش باش بخاطر دلم

 


دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

منبع جناب موزیک







برچسب ها دانلود آهنگ امیر علی کار خوبی نیست با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید امیر علی کار خوبی نیست کد آهنگ پیشواز امیر علی کار خوبی نیست همراه اول متن آهنگ امیر علی کار خوبی نیست دانلود آهنگ دانلود آهنگ امیر علی کار خوبی نیست دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس امیر علی کار خوبی نیست کد آهنگ پیشواز امیر علی کار خوبی نیست ایرانسل دانلود آهنگ امیر علی کار خوبی نیست با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو