loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ امیر علی جدایی سرد   دلم گرفته حد کافی گریه کردن تو داغونم میکنه نگاه به چشمای تو وقتی گریه میکنی دیوونم میکنه تو که میدونی حالم چقد بده که دارم میگم از این جدایی چه درد بی دوایی نمی

حسین بازدید : 280 جمعه 28 تیر 1398

متن آهنگ امیر علی جدایی سرد

 

دلم گرفته حد کافی گریه کردن تو داغونم میکنه نگاه به چشمای تو وقتی گریه میکنی دیوونم میکنه

تو که میدونی حالم چقد بده که دارم میگم از این جدایی چه درد بی دوایی

نمیتونم اما تقدیره دستو پاهام گیره زنجیره خودتم میدونی که هیشکی جاتو نمیگیره 

فکرو خیالا دیوونم کرد توو چشام نگاه نکن انقد میدونی که دست من نیست این جدایی سرد

نمیتونم اما تقدیره دستو پاهام گیره زنجیره خودتم میدونی که هیشکی جاتو نمیگیره 

 

فکرو خیالا دیوونم کرد توو چشام نگاه نکن انقد میدونی که دست من نیست این جدایی سرد

درد من واسه ی اینه که تو هم میدونی حالم از تو بدتره اینکه مثه دیوونه ها توی خیابونا میچرخم از سر تویه

تو که میدونی حالم چقد بده که دارم میگم از این جدایی چه درد بی دوایی

نمیتونم اما تقدیره دستو پاهام گیره زنجیره خودتم میدونی که هیشکی جاتو نمیگیره

فکرو خیالا دیوونم کرد توو چشام نگاه نکن انقد میدونی که دست من نیست این جدایی سرد

 نمیتونم اما تقدیره دستو پاهام گیره زنجیره خودتم میدونی که هیشکی جاتو نمیگیره 

فکرو خیالا دیوونم کرد توو چشام نگاه نکن انقد میدونی که دست من نیست این جدایی سرد

  منبع جناب موزیک

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز امیر علی جدایی سرد ایرانسل متن آهنگ امیر علی جدایی سرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ امیر علی جدایی سرد با کیفیت 320 دانلود ریمیکس امیر علی جدایی سرد کد آهنگ پیشواز امیر علی جدایی سرد همراه اول دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید امیر علی جدایی سرد دانلود آهنگ امیر علی جدایی سرد دانلود آهنگ امیر علی جدایی سرد با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو