loading...

ام پی تری فول

X دانلود ریمیکس امیر علی شاید دیر شده X دانلود آهنگ امیر علی شاید دیر شده X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ جدید X کد آهنگ پیشواز امیر علی شاید دیر شده همراه اول X متن آهنگ امی

حسین بازدید : 161 جمعه 28 تیر 1398
X دانلود ریمیکس امیر علی شاید دیر شده X دانلود آهنگ امیر علی شاید دیر شده X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ جدید X کد آهنگ پیشواز امیر علی شاید دیر شده همراه اول X متن آهنگ امیر علی شاید دیر شده X کد آهنگ پیشواز امیر علی شاید دیر شده ایرانسل X دانلود آهنگ امیر علی شاید دیر شده با لینک مستقیم X دانلود آهنگ جدید امیر علی شاید دیر شده X دانلود آهنگ امیر علی شاید دیر شده با کیفیت 320


شاید دیر شده موزیک جدید امیر علی با کیفیت بالا 
با دو کیفیت 320 ، 128 
Download The New Amir Ali Song Shayad Dir Shode 
لینک پرسرعت دانلود آهنگ شاید دیر شده + پخش آنلاین
 

 

 

 دانلود آهنگ امیر علی شاید دیر شده

 

گاهی وقتا با خودم میگم شاید دیر شده واسه اومدن به سمتت پاهام زنجیر شده

اما هر سال که محرم میاد باز میبینم

دل من پیش تویه آخه نمک گیر شده

هر چی بد میکنم اما تو هوامو داری تو ی عشقی که غیر قابل انکاری

 

هر جا میرسم به بن بست تورو میبینم

مگه میشه که ی لحظه چش ازم برداری

عده ای میخوان به اسمتو منو سرد کنن چون مثل اونا نمیشم منو طرد کنن

ولی تو ی عشق غیر قابل انکاری

حتی من خودم بخوام برم مگه میذاری

هر چی بد میکنم اما تو هوامو داری تو ی عشقی که غیر قابل انکاری

هر جا میرسم به بن بست تورو میبینم

مگه میشه که ی لحظه چش ازم برداری

  

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

منبع جناب موزیک







برچسب ها دانلود ریمیکس امیر علی شاید دیر شده دانلود آهنگ امیر علی شاید دیر شده دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز امیر علی شاید دیر شده همراه اول متن آهنگ امیر علی شاید دیر شده کد آهنگ پیشواز امیر علی شاید دیر شده ایرانسل دانلود آهنگ امیر علی شاید دیر شده با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید امیر علی شاید دیر شده دانلود آهنگ امیر علی شاید دیر شده با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو