loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ ساناز سختگیر,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه,    دانلود آهنگ زندگی جونم,&

حسین بازدید : 161 سه شنبه 13 اسفند 1398

,    دانلود آهنگ ساناز سختگیر
,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم
,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه
,    دانلود آهنگ زندگی جونم
,    دانلود آهنگ آخرش قشنگه
,    دانلود اهنگ سخت گیرم علیرضا طلیسچی
,    متن اهنگ علیرضا طلیسچی سخت گیر
,    دانلود آهنگ دیوونه دوست داشتنی
,    علیرضا طلیسچی سختگیر
,    دانلود آهنگ

 

ورس اول :

درست تویی ، که تونستی منو درست کنی…

دیگه هیشکی تو دلم به جز تو نی ، به جز تو نی…

تو قلبمی ، عشق من شدی خودت بخوای نخوای!!

عشق من فقط خودت به من میای…

خود ماه انقد ماه نی! که تو انقد ماهی

دیگه هیچوقت با هیشکی نمیشه….

می میرم من بی تو توی قلبمی تو

یکی چقدر میتونه زندگی شه!!!

♩♬♫♪♭

کروس: ( یکبار تکرار )

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم

قبل تو یادم نمیادش نمیدونم…

تو منم عین خودت کردی… که دیوونم که دیوونم!!

♩♬♫♪♭

ورس دوم :

اینو راحت بگم! قفلم رو حس هایی که من…

با دلم بهت دارم بهت دارم….

هیشکی برام مثله تو نیست

تویی که باعث شدی چشمامون…

هیچ جایی نره چقدرم بهتره اینجوری حال هردومون…

تورو دوست دارم دوست دارم…

♩♬♫♪♭

کروس: ( یکبار تکرار )

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم

قبل تو یادم نمیادش نمیدونم…

تو منم عین خودت کردی… که دیوونم که دیوونم!!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ ساناز سختگیر دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه دانلود آهنگ زندگی جونم دانلود آهنگ آخرش قشنگه دانلود اهنگ سخت گیرم علیرضا طلیسچی متن اهنگ علیرضا طلیسچی سخت گیر دانلود آهنگ دیوونه دوست داشتنی علیرضا طلیسچی سختگیر دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو