loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ مو میخوام غرق بشم,    دانلود آهنگ خشایار آذر عالی,    دانلود آهنگ جونم فدات خشایار آذر,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 1470 سه شنبه 01 مرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ مو میخوام غرق بشم
,    دانلود آهنگ خشایار آذر عالی
,    دانلود آهنگ جونم فدات خشایار آذر
,    دانلود آهنگ شاد تو همونی تو همونی
,    دانلود آهنگ خشایار آذر تو همونی
,    دانلود اهنگ سندی مو دارم غرق میشم اوفی اوفی
,    تو همونی اولو اخر عشقم
,    دانلود آهنگ خشایار آذر دلوم بنده
,    دانلود آهنگ خشایار آذر آبادان اینترنشنال

 

 

لابه لای قصه های قصه منو توه دو تا عاشق دو تا پرنده دو رقیب هم نفس

واسه رسیدن تو بهم بگو یه راهی هم هست یه راهی واسه رسیدن به تو عشقم

تو همونی تو همونی اولو اخرش تو بودی تو که یه رویا یه بهاری چقدر قشنگی

نکن ناز عزیزمو والا جونم فدات ما دارم عرق میشم تو قشنگو نازی من با تو تکمیلم

اگر پا ندی بدون عشق تو میمیرم از عشقت مجنونم ا ز دلم میخونم

امشب چه شب قشنگیه عزیزم اگر قسمت بشه تو این دنیا بزارم نگینی تو دستات

یه نگینی بشم تو دریا وای بر من که بتونم

تو همونی تو همونی !! اولو اخرش تو بودی تو که یه رویا یه بهاری

چقدر قشنگی نکن ناز عزیزمو والا جونم فدات ما دارم عرق میشم

 

myeasymusic.ir

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ مو میخوام غرق بشم دانلود آهنگ خشایار آذر عالی دانلود آهنگ جونم فدات خشایار آذر دانلود آهنگ شاد تو همونی تو همونی دانلود آهنگ خشایار آذر تو همونی دانلود اهنگ سندی مو دارم غرق میشم اوفی اوفی تو همونی اولو اخر عشقم دانلود آهنگ خشایار آذر دلوم بنده دانلود آهنگ خشایار آذر آبادان اینترنشنال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو