loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیهتورو کم ببینم برام کافیه تو خوابم ببینم برام کافیهفقط عطر موهای آشفتتو رو دستام بگیرم برام کافیهتو خورشید روزو شبـای منی به سمتم بتابی چه رویاییهنمیگم که آفتا

حسین بازدید : 138 چهارشنبه 02 مرداد 1398


متن آهنگ حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیه

تورو کم ببینم برام کافیه تو خوابم ببینم برام کافیه

فقط عطر موهای آشفتتو رو دستام بگیرم برام کافیه

تو خورشید روزو شبـای منی به سمتم بتابی چه رویاییه

نمیگم که آفتابی شو سمت من برام سایه ای از هم کافیه

ازت انتظاری نـدارم فقط میخوام آدمـا با تو بشناسنم

میخوام ذره ذره فدای تو شم بی اینکـه تو چیزی بدونی ازم

نمیخوام که عاشق بشی مثل من تو رویات بگردی به دنبال من



نمیخوام اشکات سرازیر شه وقتی بـی خبر میشی از حـال من

همین که برات اسـم من آشنـاس نباشم بفهمی کـه جام خالیه

نباشم بگیری سراغ منو همین قدر منو خواستنت کافیـه

تو خورشیـد روزو شبای منـی به سمتم بتابی چه رویاییه

نمیگـم که آفتابی شو سمت من برام سایه ای از هـم کافیـه

ازت انتظاری نـدارم فقط میخوام آدمـا با تو بشناسنم

میخوام ذره ذره فدای تو شم بی اینکه تـو چیزی بدونـی ازم

نمیخـوام که عاشق بشی مثل من تو رویـات بگـردی به دنبـال مـن

نمیخوام اشکـات سرازیر شه وقتـی بی خبـر میشـی از حـال مـن






منبع نیوسانگ








برچسب ها دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیه همراه اول دانلود آهنگ متن آهنگ حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیه دانلود ریمیکس حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیه دانلود آهنگ حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیه دانلود آهنگ حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیه با کیفیت 320 دانلود آهنگ حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیه با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیه ایرانسل دانلود آهنگ جدید حمیدرضا علیخانی به نام برام کافیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو