loading...

ام پی تری فول

X دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه با لینک مستقیم X دانلود ریمیکس مسعود صادقلو به نام بی عاطفه X دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام بی عاطفه X کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو

حسین بازدید : 274 جمعه 04 مرداد 1398
X دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه با لینک مستقیم X دانلود ریمیکس مسعود صادقلو به نام بی عاطفه X دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام بی عاطفه X کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو به نام بی عاطفه ایرانسل X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه با کیفیت 320 X متن آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه X دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه X دانلود آهنگ X کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو به نام بی عاطفه همراه اول X Masoud Sadeghloo - Bi Atefe X پرسه میزنم تو خیابونا / سرمو میگیرم بالا رو به خدا X + متن ترانه بی عاطفه از مسعود صادقلو X ترانه و موزیک : مسعود صادقلو ؛ تنظیم : مسعود جهانی

 

پرسه میزنم تو خیابونا
سرمو میگیرم بالا رو به خدا
گرفته دلم حتی نمیدونم
کجا دارم میرم گرفته دلم
یه به تو دلم گرم بود توام که اینجوری زدی به دلم رفتی زدی تو بدجوری
یه به تو دلم گرم بود توام که بد کردی رفتی حرف آدم بدارو باور کردی
حالا برو بی معرفت متنفرم ازت هرچی که رو ساخته بودم زدی زیرش با لگد
آره برو بی عاطفه برو ببین که عاشقه برو ببین کی من میشه که میمونه پا دلت
حالا برو بی معرفت متنفرم ازت هرچی که رو ساخته بودم زدی زیرش با لگد
آره برو بی عاطفه برو ببین که عاشقه برو ببین کی من میشه که میمونه پا دلت
دروغ چرا تنگه دلم منو بارون و غم شدیم رفیق هم
منو قرصای سردرد منو فراموشم کرد من شدم کوه درد من شدم کوه درد
حالا برو بی معرفت متنفرم ازت هرچی که رو ساخته بودم زدی زیرش با لگد
آره برو بی عاطفه برو ببین که عاشقه برو ببین کی من میشه که میمونه پا دلت
حالا برو بی معرفت متنفرم ازت هرچی که رو ساخته بودم زدی زیرش با لگد
آره برو بی عاطفه برو ببین که عاشقه برو ببین کی من میشه که میمونه پا دلت

 

https://nex1music.ir/آهنگ-مسعود-صادقلو-بی-عاطفه

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه با لینک مستقیم دانلود ریمیکس مسعود صادقلو به نام بی عاطفه دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام بی عاطفه کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو به نام بی عاطفه ایرانسل دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه با کیفیت 320 متن آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو به نام بی عاطفه همراه اول Masoud Sadeghloo Bi Atefe پرسه میزنم تو خیابونا / سرمو میگیرم بالا رو به خدا + متن ترانه بی عاطفه از مسعود صادقلو ترانه و موزیک : مسعود صادقلو ؛ تنظیم : مسعود جهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو