loading...

ام پی تری فول

آهنگ غمگین جدید ایمان محبیمتن آهنگ وداع آخرچشماتو وا کن عزیزم من اومـدم کنارتهروقت که میگیره دلم میام سـر مزارتقسمت نشد بمونی و ازت نگهداری کنممنو ببخش اگه نشـد برای تو کــاری کنمپر کشیدی کبوترم خداحا

حسین بازدید : 901 شنبه 05 مرداد 1398





آهنگ غمگین جدید ایمان محبی

متن آهنگ وداع آخر

چشماتو وا کن عزیزم من اومـدم کنارت

هروقت که میگیره دلم میام سـر مزارت

قسمت نشد بمونی و ازت نگهداری کنم

منو ببخش اگه نشـد برای تو کــاری کنم

پر کشیدی کبوترم خداحافظت



دل بریدی مسافرم خداحافظت

خداحافظت ..

یادگاریات بـرای من پنــاه آخــره

باورم نمیشه که این وداع آخره

خداحافظت ..

آهنگ وداع آخر از ایمان استار

رو خاک مزارت میشینم دوباره

تن زخمی تو دیگه جون نــداره

صدات میزنم باز نمیدی جــواب

خدا بذارم کنارش بخوابم

خدایا گل من که معصـوم و پـاکه

جوونیش هدر شد حالا زیر خاکه

پر کشیــدی کبوترم خداحافظت

دل بریـدی مسافرم خداحافظت

خداحافظت

یادگاریات بـرای من پنــاه آخــره

باورم نمیشه که این وداع آخره

خداحافظت








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو