loading...

ام پی تری فول

X دانلود مداحی X دانلود نوحه محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X متن مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X دانلود محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه

حسین بازدید : 81 شنبه 23 شهریور 1398
X دانلود مداحی X دانلود نوحه محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X متن مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X دانلود محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم مداحی X دانلود محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X شعر نوحه محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X دانلود مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم صوتی X شعر مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X دانلود مداحی خوشکل محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X دانلود مداحی زیبا - محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X کد آهنگ پیشواز محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم همراه اول X متن محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X دانلود سینه زنی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X متن نوحه محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X دانلود نوحه X دانلود مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X دانلود صوتی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم X دانلود مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم mp3 X دانلود مداحی صوتی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم

 

 


Download NewSong By Mahmoud Karimi Called ghofti miyane kheyme

دانلود مداحی با کیفیت 128 - (3.74 مگابایت)

**منبع - بالموزیک**

متن مداحی گفتی میان خیمه برایت دعا کنم از محمود کریمی

گفتی میان خیمه برایت دعا کنم
فکری برای ناله ی ادرک اخا کنم
برخيز و بين مرا به تمسخر گرفته اند
آخر چطور پيش تو بايد نوا كنم

با من نگو كه جان برادر مرا نبر
اصلاً نميشود كه تو را جا به جا كنم
ديگر عبا نمانده بچينم تو را در آن
ديگر جوان نمانده به خيمه نمانده صدا كنم

تکست مداحی گفتی میان خیمه برایت دعا کنم از محمود کریمی



چشم تو را دو دست تو را ابروی تو را
ماندم چطور گریه بر این ماجرا کنم
از پهلوی تو نیزه کشیدن محال شد
فرض محال نیزه ز پهلو جدا کنم

گیرم درآورم همه را من خودت بگو
با ابروان وا شده از هم چه ها کنم
من هرچه زودتر به سوی خیمه میروم
تا گوشواره دختر دلخسته وا کنم

من میروم به خیمه که هم بحر پیکرت
هم از برای معجر زینب دعا کنم
ترسم از این بود که تو پاشیده تر شوی
باید تو را شبیه خودم بوریا کنم







برچسب ها دانلود مداحی دانلود نوحه محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم متن مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم دانلود محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم مداحی دانلود محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم شعر نوحه محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم دانلود مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم صوتی شعر مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم دانلود مداحی خوشکل محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم دانلود مداحی زیبا محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم کد آهنگ پیشواز محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم همراه اول متن محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم دانلود سینه زنی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم متن نوحه محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم دانلود نوحه دانلود مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم دانلود صوتی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم دانلود مداحی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم mp3 دانلود مداحی صوتی محمود کریمی به نام گفتی میان خیمه برایت دعا کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو