loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ خسته و زار از دل یار,    اهنگ مهدی عسگری خسته وزار از دل یار,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند خسته گذار از دل یار,    دانلود اه

حسین بازدید : 128 سه شنبه 26 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ خسته و زار از دل یار
,    اهنگ مهدی عسگری خسته وزار از دل یار
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند خسته گذار از دل یار
,    دانلود اهنگ مهدی عسگری خسته گذار از دل یار
,    دانلود اهنگ برو دیگه نمیخوام یار یار از مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ خسته عشق از مهدی عسگری با کیفیت 320
,    برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار خسته شدم از هرچی عشقه
,    مهدی عسگری خسته عشق 320
,    دانلود اهنگ مهدی عسگری بگو عاشقتم

خسته و زار از دل یار من شدم خدا میدونه

هرچی که داشتم دیوونه وار برای اون بود نمیدونه

از روز اول کاش میدونستم که منو دوستم نداره

اون واسه من یار نبود واسه منه دیوونه

تو واسه من یار نبودی واسه من که به پات نشستم

گفتی باهاتم هرجا بری تا قیومت عاشقت هستم

چقدر دروغ پشت دروغ دل تو با دلم نبود

خوب میدونستم دل تو پیشه کسه دیگه ای بود

پیشه کسه دیگه ای بـود

برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار

برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار

خسته شدم از هرچی عشقه

دیگه نمیخوام یـار برو دست بردار

برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار

برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار

خسته شدم از هرچی عشقه

دیگه نمیخوام یـار برو دست بردار

با تو بهار از دل من پر کشید دلم فنا شد

دلخوش کی شد دل من به پایه کی ببین فدا شد

سهم من از بودن تو تو ای که دوستم نداری

تنهایی و حسرت این دستای خالی شد

تو واسه من یار نبودی واسه من که به پات نشستم

گفتی باهاتم هرجا بری تا قیومت عاشقت هستم

چقدر دروغ پشت دروغ دل تو با دلم نبود

خوب میدونستم دل تو پیشه کسه دیگه ای بود

پیشه کسه دیگه ای بـود

برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار

برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار

خسته شدم از هرچی عشقه

دیگه نمیخوام یار برو دست بردار

برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار

برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار

خسته شدم از هرچی عشقه

دیگه نمیخوام یـار برو دست بردار

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب

 

 

 

https://newsong.ir/

 







برچسب ها دانلود آهنگ خسته و زار از دل یار اهنگ مهدی عسگری خسته وزار از دل یار دانلود اهنگ مهدی احمدوند خسته گذار از دل یار دانلود اهنگ مهدی عسگری خسته گذار از دل یار دانلود اهنگ برو دیگه نمیخوام یار یار از مهدی احمدوند دانلود آهنگ خسته عشق از مهدی عسگری با کیفیت 320 برو دیگه نمیخوام یار یار دلتو بردار خسته شدم از هرچی عشقه مهدی عسگری خسته عشق 320 دانلود اهنگ مهدی عسگری بگو عاشقتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو