loading...

ام پی تری فول

  ببین چقد تغییر کردم با وقتی که عاشق نبودم بعد از تو یک ثانیه حتی اون آدم سابق نبودم ربطی به تیپ و مد نداشتم رویات دنیامو عوض کرد افسردگی جاشو به تب داد عشق تو قرصامو عوض کرد من رو از آینده

حسین بازدید : 119 سه شنبه 26 شهریور 1398

 

ببین چقد تغییر کردم با وقتی که عاشق نبودم

بعد از تو یک ثانیه حتی اون آدم سابق نبودم

ربطی به تیپ و مد نداشتم رویات دنیامو عوض کرد

افسردگی جاشو به تب داد عشق تو قرصامو عوض کرد

من رو از آینده نترسون باید از این وابسته تر شم

از عشق وحشتی ندارم حتی اگه باید پدر شم

باعث و بانی تمام این شبای من تویی

 

عشق تو پابندم کرد عشق تو خواننده م کرد

آخرش اما چی شد عشق تو بازنده م کرد

عشق تو پابندم کرد عشق تو خواننده م کرد

آخرش اما چی شد عشق تو بازنده م کرد

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام عشق تو

♫♫♫

قبل از تو دوست داشتم خودم رو اهل خود آزاری نبودم

این سرفه ها رو از تو دارم قبل تو سیگاری نبودم

جایمو توی قلبت نگه دار حتی اگه پیشم نباشی

من شرط می بندم از اینم دیوونه تر میشم نباشی

باعث و بانی تمام این شبای من تویی

عشق تو پابندم کرد عشق تو خواننده م کرد

آخرش اما چی شد عشق تو بازنده م کرد

عشق تو پابندم کرد عشق تو خواننده م کرد

آخرش اما چی شد عشق تو بازنده م کرد

nicmusic.net

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ قبل از تو سیگاری نبودم بعد از تو یک ثانیه حتی اون ادم سابق نبودم ببین چقدر تغییر کردم متن امیر عباس گلاب قبل از تو اکورد اهنگ عشق تو امیر عباس گلاب عشق تو خوانندم کرد ریمیکس دانلود اهنگ امیرعباس گلاب دلخوشی آهنگ عشق تو امیر عباس گلاب دانلود اهنگ تو بشی طرف بازنده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو