loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ در شب شمس لنگرودی,    دانلود 53 ترانه عاشقانه شمس لنگرودی,    دانلود آلبوم دایره بی پایان شمس لنگرودی,  &nbs

حسین بازدید : 662 سه شنبه 26 شهریور 1398


,   
,    دانلود آهنگ در شب شمس لنگرودی
,    دانلود 53 ترانه عاشقانه شمس لنگرودی
,    دانلود آلبوم دایره بی پایان شمس لنگرودی
,    دکلمه شمس لنگرودی تو دیگر نیستی
,    دانلود دکلمه های صوتی شمس لنگرودی
,    دانلود دکلمه آرام باش شمس لنگرودی
,    دانلود آلبوم از من تنها تو مانده ای شمس لنگرودی
,    دانلود آرام باش عزیز من شمس لنگرودی
,    دانلود دکلمه آرام باش عزیز من شمس لنگرودی

http://hesamtanhai.blogfa.com/post/28/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8-%D8%A8%D8%A7-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%B3-%D9%84%D9%86%DA%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%DB%8C

دانلود فایل صوتی


بی تو چه باشد گردش دوران

 

بند گرانی بر تن بی جان

 

در شب من بوی تو هر سوی روانه

 

از که بگیرم گل من از تو نشانه

 

از چه نباری بر سر کشتم

 

همچو کویری گشته بهشتم

 

خرمی دولت من از چه پریدی

 

بال و پر طاقت من از چه بریدی

 

ای تو شکفته در دل و جانم

 

صبر و خموشی من نتوانم

 

در شب من بوی تو هر سوی روانه

 

از که بگیرم گل من از تو نشانه

 

از چه نباری بر سر کشتم

 

همچو کویری گشته بهشتم

 

خرمی دولت من از چه پریدی

 

بال و پر طاقت من از چه بریدی







برچسب ها دانلود آهنگ در شب شمس لنگرودی دانلود 53 ترانه عاشقانه شمس لنگرودی دانلود آلبوم دایره بی پایان شمس لنگرودی دکلمه شمس لنگرودی تو دیگر نیستی دانلود دکلمه های صوتی شمس لنگرودی دانلود دکلمه آرام باش شمس لنگرودی دانلود آلبوم از من تنها تو مانده ای شمس لنگرودی دانلود آرام باش عزیز من شمس لنگرودی دانلود دکلمه آرام باش عزیز من شمس لنگرودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو