loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ تو گفتی بی تو میمیرم,    اهنگ تو خودت اینو میدونی بدون تو من میمیرم,    آهنگ بدون تو میمیرم منو تنها نذار,    دانلود اهنگ ن

حسین بازدید : 131 چهارشنبه 27 شهریور 1398


,    دانلود اهنگ تو گفتی بی تو میمیرم
,    اهنگ تو خودت اینو میدونی بدون تو من میمیرم
,    آهنگ بدون تو میمیرم منو تنها نذار
,    دانلود اهنگ نرو عشقم نرو از پیشم
,    اهنگ بی تو میمیرم عشقم
,    دانلود آهنگ نرو عشقم پیشم بمون
,    دانلود اهنگ تنهام نذار عشقم بدون تو میمیرم هر روز نشونتو از دل زارم میگیرم
,    دانلود آهنگ بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی
,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی یادته بهت میگفتم تو نباشی من میمیرم

,   

https://www.jenabmusic.com

متن آهنگ جدید مرتضی سرمدی بی تو میمیرم

تو گفتی بی تو من میمیرم

خبر نداشتی زودتر از تو من مردم

میگفتی تنهات نمیذارم

دروغ گفتی تنهام گذاشتی

نرو عشقم پیشم بمون نرو عمرم تنهام نذار

تو رو خدا نرو میمیرم

نرو عشقم پیشم بمون عمرم تنهام نذار

نرو که تنهایی میمیرم

تو که شدی همه کسم بی تو میگیره نفسم

بیا بمون پیشم دوباره

عزیزه مهربونه من دردو بلات به جونه من

تو رو خدا نرو میمیرم

تو که شدی همه کسم

بی تو میگیره نفسم بیا بمون پیشم دوباره

عزیزه مهربونه من

دردو بلات به جونه من تو رو خدا نرو میمیرم

شعر آهنگ جدید مرتضی سرمدی بی تو میمیرم

تو گفتی تو گفتی بی تو من میمیرم

خبر نداشتی زودتر از تو من مردم

میگفتی تنهات نمیذارم دروغ گفتی تنهام گذاشتی

دروغ گفتی تنهام گذاشتی

تو که شدی همه کسم بی تو میگیره نفسم

بیا بیا بمون پیشم دوباره

بیا تنهام نذار عزیزه مهربونه من دردو بلات به جونه من

تو که شدی همه کسم بنرو عشقم پیشم بمون

نرو عمرم تنهام نذار

تنهایی میمیرم

موزیک

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود اهنگ تو گفتی بی تو میمیرم اهنگ تو خودت اینو میدونی بدون تو من میمیرم آهنگ بدون تو میمیرم منو تنها نذار دانلود اهنگ نرو عشقم نرو از پیشم اهنگ بی تو میمیرم عشقم دانلود آهنگ نرو عشقم پیشم بمون دانلود اهنگ تنهام نذار عشقم بدون تو میمیرم هر روز نشونتو از دل زارم میگیرم دانلود آهنگ بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی دانلود آهنگ مرتضی سرمدی یادته بهت میگفتم تو نباشی من میمیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو