loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ من که همیشه تو رویا دست تورو میگیرم,    دانلود اهنگ مهدی بابایی هرجای دنیا که باشم,    اهنگ عشق یعنی یکی هست که همصداته از مهدی بابایی,&nb

حسین بازدید : 468 جمعه 29 شهریور 1398






,    دانلود آهنگ من که همیشه تو رویا دست تورو میگیرم
,    دانلود اهنگ مهدی بابایی هرجای دنیا که باشم
,    اهنگ عشق یعنی یکی هست که همصداته از مهدی بابایی
,    دانلود عشق یعنی یکی هست هم صداته
,    اهنگ عشق یعنی یکی هست که هم صداته از مهدی بابایی
,    دانلود آهنگ هرجای دنیا که باشم به تودل من نزدیکه
,    عشق یعنی یکی هست که هم صداته مجید احمدی
,    دانلود آهنگ مجید احمدی عشق یعنی
,    کلیپ عشق یعنی یکی هست که هم صداته

,   

یعنی یکی هست که هم صداته
مثل یه سایه همش باهاته
عشق
یعنی که چهرش یادت نمیره
یادش می افتی دلت می گیره
وقتی با یادت هرشبو بیدارم
میشه اینو فهمید که تو رو دوست دارم
کاش می فهمیدی تا بارون می باره
یه نفر اینجا هست که هواتو داره
هرجای دنیا که باشم به تو دل من نزدیکه
تازه می فهمم این دنیا چقد واسه ما کوچیکه
نه این همه عشق عادت نیست
جدایی از تو راحت نیست
برس به دادم
من که همیشه تو رویا دستای تو رو می گیرم
بگو آخه کی می فهمی که من واسه تو میمیرم
کاشکی ببینم اینجایی سخته واسه من تنهایی
برس به دادم

 

https://smusic.ir/

/

 







برچسب ها دانلود آهنگ من که همیشه تو رویا دست تورو میگیرم دانلود اهنگ مهدی بابایی هرجای دنیا که باشم اهنگ عشق یعنی یکی هست که همصداته از مهدی بابایی دانلود عشق یعنی یکی هست هم صداته اهنگ عشق یعنی یکی هست که هم صداته از مهدی بابایی دانلود آهنگ هرجای دنیا که باشم به تودل من نزدیکه عشق یعنی یکی هست که هم صداته مجید احمدی دانلود آهنگ مجید احمدی عشق یعنی کلیپ عشق یعنی یکی هست که هم صداته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو