loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ بد کردی با دلم چیزی,    دانلود اهنگ بد کردی به دلم,    دانلود آهنگ بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم,    دانلود آهنگ محسن

حسین بازدید : 93 سه شنبه 02 مهر 1398



,    دانلود اهنگ بد کردی با دلم چیزی
,    دانلود اهنگ بد کردی به دلم
,    دانلود آهنگ بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بد کردی به دلم
,    اهنگ بد کردی به دلم ریمیکس
,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده بد کردی
,    ریمیکس بد کردی به دلم
,    دانلود اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره
,    دانلود آهنگ بی قراره دلم بی تو آروم نداره

,   

 

 

امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بودو برداشت رفت
بی قراره دلم بی تو آروم نداره نگم برات هوای شهر وقتی که نیستی حس و حال نداره یه بیماره
رفتی واسم خوشی ساعتی شد عشقت واسه من چه قیمتی شد
چقد بعد رفتنت به این دلم بی حرمتی شد
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صب بباره
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بودو برداشت رفت
+++++++
باز یه آتیشه دلم معرفت حالیشه دلم وقتی که نیستی پیشم یه دیوونه و روانی میشه دلم
باز یه فریاده دلم از رو بوم افتاده دلم باز یه دیوونه و خیابون و یه بیداد دلم
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صب بباره

 

http://sakhamusic.ir/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ بد کردی با دلم چیزی دانلود اهنگ بد کردی به دلم دانلود آهنگ بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بد کردی به دلم اهنگ بد کردی به دلم ریمیکس دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده بد کردی ریمیکس بد کردی به دلم دانلود اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره دانلود آهنگ بی قراره دلم بی تو آروم نداره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو