loading...

ام پی تری فول

  عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه قهرت پر پرش کرد حالا یک یک توی برکه عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه قهرت پر پرش کرد حالا یک یک توی برکه ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه ماهیا اشک میریزن

حسین بازدید : 892 چهارشنبه 03 مهر 1398

 

عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه

قهرت پر پرش کرد حالا یک یک توی برکه

عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه

قهرت پر پرش کرد حالا یک یک توی برکه

ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه

ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه

کاش میشد میگفتی بدونم من چه کردم

وقتی قهری بامن من با کی بگردم

 

من با کی بگردم؟

کاش میشد میگفتی بدونم من چه کردم

وقتی قهری بامن من با کی بگردم

من با کی بگردم؟

تو اگه با من قهری من که آشتی ام

گله گله هرشهری عمری کاشتی ام

اگه بری از پیشم من دوست دارم

دوباره فدات میشم صد 1000 بارم

دوباره فدات میشم صد 1000 بارم

تو اگه با من قهری من که آشتی ام

گله گله هرشهری عمری کاشتی ام

اگه بری از پیشم من دوست دارم

دوباره فدات میشم صد 1000 بارم

دوباره فدات میشم صد 1000 بارم

عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه

قهرت پر پرش کرد حالا یک یک توی برکه

عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه

قهرت پر پرش کرد حالا یک یک توی برکه

ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه

 

 

ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه

دل من جز دل تو دیگه یاری نداره

بپا ترکش نکنی که قراری نداره

که قراری نداری

مثه فانوس توی باد دیگه من خاموش میشم

دیگه فانوس خاموش باکه کاری نداره

باکه کاری نداره

کاش میشد میگفتی بدونم من چه کردم

وقتی قهری بامن من با کی بگردم

من با کی بگردم؟

کاش میشد میگفتی بدونم من چه کردم

وقتی قهری بامن من با کی بگردم

من با کی بگردم؟

تو اگه با من قهری من که آشتی ام

گله گله هرشهری عمری کاشتی ام

اگه بری از پیشم من دوست دارم

دوباره فدات میشم صد 1000 بارم

دوباره فدات میشم صد 1000 بارم

تو اگه با من قهری من که آشتی ام

گله گله هرشهری عمری کاشتی ام

اگه بری از پیشم باز دوست دارم

دوباره فدات میشم صد 1000 بارم

دوباره فدات میشم صد 1000 بارم

عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه

قهرت پر پرش کرد حالا یک یک توی برکه

عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه

قهرت پر پرش کرد حالا یک یک توی برکه

ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه

ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه

ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه

ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه

 

http://mynexmusics.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ تو اگه قهری من که اشتی ام دانلود ریمیکس آهنگ تو اگه با من قهری دانلود آهنگ وقتی قهری بامن من باکی بگردم اگه تو بامن قهری منکه آشتیم حسن شماعی زاده تو اگه با من قهری mp3 دانلود آهنگ برکه از شماعی زاده با کیفیت 320 دانلود اهنگ برکه شماعی زاده با کیفیت عالی دانلود آهنگ برکه حسن شماعی زاده با کیفیت 320 کاش میشد میگفتی ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو